Mith Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg angriper kun de som angriper meg!Jeg kunne sikkert ha hjulpet de på partyet mitt, men NEI! det gjorde jeg ikke, så synd for dem!. Fikk jo hjelp av alliance også da. Det er vel ikke så synd på dem, de mister jo bare 10% durabilety og må gå til liket sitt. Det blir værre for deg etterhvert. Når du har gjordt dette mange nok ganger kommer ingen til å ville groupe med deg, da mister du sjansen til instancer osv osv. Rykter om at folk suger som partymembers sprer seg fort innen guilds og etterhvert imellom andre guilds. Da er det snart ikke mange som kan se hva du skriver forde du er ignored. Satt litt på spissen, men det er slik det funker.
royale Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Jeg skjønner godt at folk reagerer, men det er min mening om ganking.
chil Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 du ødlegger ikke bare ditt eget rykte men også guildet ditt sitt
WoWgamer72 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg var i stranglethorn-vale igår og skulle gjøre et vanskelig quest. Jeg slengte på med "LFG" i LFG channelen. To stykker svarte, 43 Shaman og 46 Mage. Vi møttes utenfor Gurubahsi Arenan og gikk videre til naga øya(naga øya?). Da vi kom opp til toppen møtte vi 2 alliance playere som sloss mot 2 nagas(lvl 44 naga explorer). Alliance folka var Rogue 42 og Priest 43. De hadde lite liv igjen og mine party medlemmer angrep alliance playern'e. Jeg hater å bli ganka så jeg gadd ikke å angripe med dem, så jeg angrep naganene. Party medlemmen mine ble slaktet. Alliance playern'e kom bort til meg og takket meg. jeg ble kicka fra partyet . Så jeg pekte på bossen, /point, og charga. Alliance playern'e kom løpene bort og hjalp meg. Jeg tokk bossen og fikk det jeg var ute etter. Så dro jeg til Grom'Gol og leverte questet. Jeg har en regle, "Ikke angrip andre før de angriper deg". idiot *host* det er en PvP realm du spiller på!!....player versus player. det som er meningen er å drepe alliance/horde, ikke få hjelp eller /blow(job) eller noe sånt!.... velg PvE eller RP hvis du er så redd får å slåss!
royale Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 du ødlegger ikke bare ditt eget rykte men også guildet ditt sitt Les litt om guilden min her du.
FJERNET111 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) idiot *host* det er en PvP realm du spiller på!!....player versus player. det som er meningen er å drepe alliance/horde, ikke få hjelp eller /blow(job) eller noe sånt!.... velg PvE eller RP hvis du er så redd får å slåss! Det er ikke meningen det er en mulighet. Å påstå at folk _skal_ ganke andre fordi det er en PvP-server er latterlig. De aller fleste har vett nok til å skjønne dette, men av de som ikke gjør det så er det jo en del på serveren her. Endret 20. april 2005 av SBS
WoWgamer72 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 idiot *host* det er en PvP realm du spiller på!!....player versus player. det som er meningen er å drepe alliance/horde, ikke få hjelp eller /blow(job) eller noe sånt!.... velg PvE eller RP hvis du er så redd får å slåss! Det er ikke meningen det er en mulighet. Å påstå at folk _skal_ ganke andre fordi det er en PvP-server er latterlig. De aller fleste har vett nok til å skjønne dette, men av de som ikke gjør det så er det jo en del på serveren her. Jeg sier bare at hvis du velger en PvP realm, da velger du jo den fordi di vil sloss å drepe alliance/horde... hvis du helst vil queste å drive litt fredelig, da velger du selvfølgelig PvE eller RP.... det er faktisk en grunn til at det er flere valgmuligheter!
mbskywalker Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Det er vel ikke så synd på dem, de mister jo bare 10% durabilety og må gå til liket sitt. Det gjelder ikke vis du blir drept i pvp. Anyway, stort gjort av deg ewok. Og kult av de alliance folka at de ikke angrep deg etterpå også. Jeg støtter deg hvertfall, og synes dette var riktig av deg.
darkness| Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 idiot *host* det er en PvP realm du spiller på!!....player versus player. det som er meningen er å drepe alliance/horde, ikke få hjelp eller /blow(job) eller noe sånt!.... velg PvE eller RP hvis du er så redd får å slåss! Det er ikke meningen det er en mulighet. Å påstå at folk _skal_ ganke andre fordi det er en PvP-server er latterlig. De aller fleste har vett nok til å skjønne dette, men av de som ikke gjør det så er det jo en del på serveren her. Jeg sier bare at hvis du velger en PvP realm, da velger du jo den fordi di vil sloss å drepe alliance/horde... hvis du helst vil queste å drive litt fredelig, da velger du selvfølgelig PvE eller RP.... det er faktisk en grunn til at det er flere valgmuligheter! Hvorfor folk velger PVP-server vet du ingenting om. Folk kan ha helt andre grunnen å leke "jeg kan ganke folk som er mye lavere level enn meg, eller folk som er tom for helse - se på meg jeg er så flink".
Chasseur Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) Jeg synes nå ewok handla riktig jeg. Når to stykker angriper to folk som creeper (eller hva det nå enn heter på WoW), som er på lavere level og har lite HP, burde de få en smekk! Greit nok at det er PVP, men litt ære kan en ha? Og hvorfor er ganking+PvP så viktig? Da er vel alle der motstandere av honour systemet da? pah. nei, jeg legger i det minste litt på ære.. EDIT: darkness|, kan jeg få lov å lage fanclub av deg? Endret 20. april 2005 av LordZyfeX
Minty123 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 står fullstending på ewok sin side, hvor står det at Ære begrepet ikke gjelder i PVP ?
AimAr Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 ehh?! Det er ikke ganking når de som anngrep TAPER da. Ganking er når noen går på noen som ikke har mulighet til å vinne.
Shruggie Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Ganking suger. Rett ut. Sånn er det. Men det er lov. Dessverre. Jeg har blitt ganket så mange ganger at jeg er sikker på at jeg hadde vært to-tre levels høyere på en PvE server. Men forhåpentligvis vil det bli mer PvP i Guruwhatever arena i StV, slik at alle high-level heller vil sanke Honour-points der enn å ganke i Astranaar. Forhåpentligvis.
The_evil_blue_toad Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Hadde en litt morsom opplevelse en dag. Ble ganket av et troll på lvl 23 (jeg var 26) og hans kamerat på lvl ??. 10 minutter senere kom jeg over det samme trollet og gjorde meg klar til å ganke livskiten ut av det i sinne. Da jeg endelig skulle til å angripe oppdaget jeg at han hadde 4 mobs på seg og slet kraftig med å holde seg i live. Jeg tok en kjapp avgjørelse og slengte meg ned for å prøve å redde ham. Hva hendte så? Jo vi døde begge to, men håper kanskje jeg fikk et litt bedre rykte på den andre siden.
Arne_F Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Ganking er feigt uansett hvordan du ser på det! Selv om det var dårlig gjort mot partymedlemmene så holder jeg med trådstarter!
Mith Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Og hvorfor er ganking+PvP så viktig? Da er vel alle der motstandere av honour systemet da? pah. nei, jeg legger i det minste litt på ære.. Hehe, er selvfølgelige ikke motstandere av honour, da dette ikke kommer til å gjøre slutt på ganknig, men heller oppfordre til det. Dishonour får du bare hvis du dreper NPC'S som er mer en 7 leveler lavere en deg. Players som er +-6 leveler får man bare honour for. Players som er 7 leveler lavere en deg kan du fortsatt drepe, men du får hverken honour eller dishonour for det. Signalet blizzard da sender ut er at det lønner seg for 2stk level 40 å drepe 1stk level 33. Eller at 5 level 60 tar seg en tur og dreper alt de kommer over. Alle over level 53 får man jo honour for, alt annet er bare meatshield. Det er slik blizzard ser på saken. De vill at det skal være krig, å krig skal de få. Folk kan ha helt andre grunnen å leke "jeg kan ganke folk som er mye lavere level enn meg, eller folk som er tom for helse - se på meg jeg er så flink" En av grunnene til at folk velger PvP servere er kanskje at man har lyst på honour reward å da er det nettopp den som dreper mest players som teller. Det er faktisk det eneste som teller. Slik er det jo med den som powergamer til level 60 også, synes du det er en bedre måte å si "Se på meg, jeg er så flink" Det å bli level 60 på wow tar bare tid, det er ikke spessielt vanskelig. PvP derimot har faktisk en god del mer med han som sitter forran skjermen å gjøre. Det ser du jo igjen på honour systemet. Den som dreper mest får det feteste utstyret. Slik er det bare.
anon12234 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) ewok, tror ikke du helt skjønner....... du og partyet ditt skulle angripe 2 andre. kampen var tilsynelatende fair siden partyet ditt ble drept. dette var ikke ganking, eller et forsøk på ganking i hele tatt. hadde du hjulpet til hadde dere kanskje vunnet. alliance folka hadde sikkert ikke blitt sure, for det var jo en ca fair kamp. de hadde mulighet til å vinne........... så du sviktet faktisk partyet ditt. Du sier at du er imot ganking, men her ser det ut som om du er imot å drepe alliance i hele tatt. du vill ikke blande deg inn i noen ting........ hadde du vært i gruppe mi og gjort noe slikt hadde det blitt kick og ignore for life..... det er kjipt å bli ganket, men det er enda værre å bli drept mens noen i partyet står å ser på fordi de ikke syntes det er rett. VEKK DITT HAT MOT ALLIANCE!, FOR THE HORDE!!! WRAH!!!!! Endret 20. april 2005 av Henrik2k
MrLee Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 carebearalert @ ewok. Rent RP-messig er du en skam. Og hvis han RP'er forræder er han utrolig flink. Poenget ditt? Pinella: Øh, nei... Rent RP-messig spiller han en ærbar og god Orc (antar det er det han er, sett inn riktig rase). Tviler på at Orcer får mye ære av å denge halvdøde motstandere (hvis man virkelig skal se RP-messig på det) Rent RP-messig er det ikke full krig mellom Alliance og Horde for øyeblikket. Rent RP-messig kan man gjøre hva pokker man vil, man spiller individer. Rent taktisk gjorde han en lur beslutning. Alliance folka viste seg jo å være greie folk de også. Så istedet for å havne på KOS lista til 2 som tydeligvis var mye bedre (ettersom de dengde 2 hordes @ full health samtidig som de håndterte naga'ene de sloss mot)... Helt riktig holdning av ewok! *applaus* JEG liker iallefall å ha æren i behold...
Taykun Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Gidder ikke slakte folk som sliter for morro skyld med mindre jeg er pissed av en eller annen grunn, og føler at jeg må ta igjen på noen. Enkelte guilds har jeg "kill on sight" på.. dreper alle jeg ser, uansett om de er lvl 5 eller 50+. Men, når pvp systemet kommer blir det desverre andre saker.. da må desverre alle som gir exp dø. Blizzard sin feil, de som gjør at vi må drepe de for poeng. Kommer til å bli ganka så utrolig mange ganger selv av "point-huntere", så like greit å gjøre det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå