Gå til innhold

Bildespesial: Fabrikksbesøk hos Abit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha flere slike artikler! :w00t:

 

Noen andre som lot merke til hvor mange damer som jobba der? Spesielt ved slutten av samlebåndet var det jo bare damer.. :hmm:

La merke til det jeg også. Så det er kvinner som bygger mesteparten av datakomponentene til Abit :hmm: Og jenter/kvinner kalle OSS nerder! :realmad: He he!

Lenke til kommentar

Ohhh... Deja Vu!!

 

Har vært på flere andre fabrikker i kina, og kretskort monteres akkurat likt på alle. Akkurat likt utstyr, akkurat likt samlebånd, akkurat like mye manuellt arbeid osv, osv.

 

Det positive er at disse kineserne er noen hardhauser når det kommer til jobbing. De jobber og jobber og jobber og jobber og jobber og jobber. Og jobben gjør de bra. Ikke noe 8-16 jobb der i gården nei. De jobber gjerne 7-22 vakter, 6 dager i uka. Og de trives med det! DET tar jeg av meg hatten for. Tenkt så mye bråk det hadde blitt her hjemme i lille Norge om vi innførte noe sånt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Det positive er at disse kineserne er noen hardhauser når det kommer til jobbing. De jobber og jobber og jobber og jobber og jobber og jobber. Og jobben gjør de bra. Ikke noe 8-16 jobb der i gården nei. De jobber gjerne 7-22 vakter, 6 dager i uka. Og de trives med det! DET tar jeg av meg hatten for. Tenkt så mye bråk det hadde blitt her hjemme i lille Norge om vi innførte noe sånt. :thumbup:

Hvis det er slik så har de jo null fritid, stå opp, gå på jobb, komme hjem og legge seg :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...