Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor bekrefter upload


Anbefalte innlegg

Hei!

 

I går var jeg så dum og så den nye reklamen til Telenor på TV. Den ba meg sende en sms med kodeord "ADSL April" til 2080. Jeg som nysjerrig person og bruker av Telenor ville jo gjerne vite hvilket tilbud de ville gi sine nye kunder. Sendte en SMS og fikk svar om at jeg ville bli kontaktet i nær fremtid.

 

På telefonen var det en hyggelig person som informerte om alle linjene og sikkerhetspakken (ja, jeg vet hva NIS og NAV05 er :w00t:) osv. På ren impuls spurte jeg denne karen om det var sant Telenor skulle oppgradere linjene sine. Jeg hadde sett dette i en brosjyre på Telehuset. Han skulle sjekke opp og jeg måtte holde linjen i et par minutter.

 

Fyren bekreftet at Telenor øker upload hastigheten 1. juni og den aktuelle linjen for meg ville da bli 2048/338. Spurte ikke om de andre linjene, men jeg tipper ikke det blir store økningen der.

 

Nå vet dere det :)

 

 

Mvh

Rune

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

256 til 338 ... "oooh" for en oppgradering :p LOL latterlig!

 

er jo bare pga dette ip telefoni greiene dems..

 

har LOS 3000/512 kb og syns 512kbit up er helt useless, linja stopper jo omtrent opp og du får neesten 60 kb/sec ut..

 

og så telenor, 338 .. hehe.. *sveive sveive* lenge leve "bredbånd"

Endret av xB^
Lenke til kommentar

338 er jo latterlig i dag...

Har veldig lyst og bytte bredbåndlevrandør, men hva skal man velge det er jo så ye nytt på tur....

Adsl2 er jo like rundt hjørnet... Vet i så fall att jeg binder meg ikke til noen nå...

Men vil jo ha større linje da...

Lenke til kommentar
Blir litt latterlig, er jo ikke noe å annonsere over engang! Siiter på SDSL selv og ser ikke for meg at jeg hadde klart meg med ADSL. (Bruker mest å laste ned torrent o.l. aktiviteter som krever hastighet ut for å få ned).

Jeg henter ned torrents med 358KB/sec når upload står på 15. Ser ikke helt hvorfor en skal trenge å bruke så mye opp.

Lenke til kommentar
Blir litt latterlig, er jo ikke noe å annonsere over engang! Siiter på SDSL selv og ser ikke for meg at jeg hadde klart meg med ADSL. (Bruker mest å laste ned torrent o.l. aktiviteter som krever hastighet ut for å få ned).

Jeg henter ned torrents med 358KB/sec når upload står på 15. Ser ikke helt hvorfor en skal trenge å bruke så mye opp.

Er jo greit å slippe å seede i en halv dag etterpå da

Lenke til kommentar
Blir litt latterlig, er jo ikke noe å annonsere over engang! Siiter på SDSL selv og ser ikke for meg at jeg hadde klart meg med ADSL. (Bruker mest å laste ned torrent o.l. aktiviteter som krever hastighet ut for å få ned).

Jeg henter ned torrents med 358KB/sec når upload står på 15. Ser ikke helt hvorfor en skal trenge å bruke så mye opp.

Ellers bryter torrent-systemet sammen. ;)

 

Synes det er latterlig med de lave hastighetene de opererer med her i dette landet. Det er liksom om å gjøre å ligge lengst mulig bak alle andre. Kapitalister alle sammen. :!:

Kjekt med penger, men kan det ikke snart skapes litt konkurranse.

Sitter riktignok her med 2/2 Mbit, men synes ærlig talt det begynner å bli lite. Har hatt linja i ca. tre år.

 

Telenor + andre må jo ha noen syke inntekter på ADSL. De bruker billig utstyr som gir dårlig upload pga. mye støy. I tillegg stapper de linjene fulle og tjener dermed enda mer. Arg! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...