Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor bekrefter upload


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir litt latterlig, er jo ikke noe å annonsere over engang! Siiter på SDSL selv og ser ikke for meg at jeg hadde klart meg med ADSL. (Bruker mest å laste ned torrent o.l. aktiviteter som krever hastighet ut for å få ned).

Jeg henter ned torrents med 358KB/sec når upload står på 15. Ser ikke helt hvorfor en skal trenge å bruke så mye opp.

Ellers bryter torrent-systemet sammen. ;)

Spørs hvor store ting du henter ned og hvor lenge du seeder. Jeg har som regel lav hastighet ut mens jeg henter ned, og seeder med full upload (1mbit) til jeg når 1,5-2 i ratio. Men hastigheten ned påvirkes ikke av hastigheten jeg bruker ut.

 

Og sider som pirate bay bryr seg ikke om ratio, så for de med lav uthastighet er det bare å rote gjennom alle dårlige poster der for å finne noe :p

Lenke til kommentar
256 til 338 ... "oooh" for en oppgradering :p LOL latterlig!

Jaja, en økning på 32% er jo greit nok. Ikke noe å hoppe i taket av selvfølgelig men det er jo velkomment.

 

Jeg får bare håpe at også Canal Digital bestemmer seg for å oppgradere upload snart.

Du kan få samme hastighet opp som du har ned med Canal Digital hvis du betaler 97 kr ekstra i måneden.Det vil koste 650 kr for 2050/2050.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke all den sytingen som kommer opp hver gang det startes en Telenortråd. Det er ingen som MÅ bruke Telenor, det er fritt valg å benytte seg av andre leverandører der det er mulig. Selv om det er en beskjeden økning, er det jo bare positivt av de faktisk øker!

Størsteparten av Telenors kunder har ikke bruk for stor upload uansett, så hvorfor skal de prioritere det?

Lenke til kommentar
Jeg har 1024/256 nå, får jeg 2048/338?

 

Jeg har også denne hastigheten og lurer på hva som skjer.

Tipper det blir øket til 1024/338 hvis vi er heldige.Nedhastigheten skal vel ikke forandres?

Forrsten noen her som ikke klarer å få frem siden til #### med Telenor sitt abonnement?Har prøvd å få frem siden i flere dager men får bare meldingen siden kan ikke vises,er det en sperring på denne siden fra Telenor?

Hadde ikke problemer med å laste opp ##### med Tele2?

Går nok over til Start.No når bindingstiden er over :devil:

 

#Kva som står i norsk lov er ein ting, ein heilt annan ting er kva som står i retningslinejne, punkt 8#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Jeg har også denne hastigheten og lurer på hva som skjer.

Tipper det blir øket til 1024/338 hvis vi er heldige.Nedhastigheten skal vel ikke forandres?

Forrsten noen her som ikke klarer å få frem siden til *snip* med Telenor sitt abonnement?Har prøvd å få frem siden i flere dager men får bare meldingen siden kan ikke vises,er det en sperring på denne siden fra Telenor?

Hadde ikke problemer med å laste opp *snip*med Tele2?

Går nok over til Start.No når bindingstiden er over :devil:

Står lengre oppe hva du får.

Og hinting til slike sider er fy-fy :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...