Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor bekrefter upload


Anbefalte innlegg

Jeg har også denne hastigheten og lurer på hva som skjer.

Tipper det blir øket til 1024/338 hvis vi er heldige.Nedhastigheten skal vel ikke forandres?

Forrsten noen her som ikke klarer å få frem siden til *snip* med Telenor sitt abonnement?Har prøvd å få frem siden i flere dager men får bare meldingen siden kan ikke vises,er det en sperring på denne siden fra Telenor?

Hadde ikke problemer med å laste opp *snip*med Tele2?

Går nok over til Start.No når bindingstiden er over :devil:

Står lengre oppe hva du får.

Og hinting til slike sider er fy-fy :whistle:

Ingen filer på ###### som er ulovlige......forutsett at du har kjøpt spillet seff.

 

#Kva som står i norsk lov er ein ting, ein heilt annan ting er kva som står i retningslinejne, punkt 8#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Strange :roll:

Prøvde for moroskyld om det gikk å legge til ###### på egenskaper for internett/personvern/områder og skrev at siden alltid var tillatt,og gjett det funket :!:

Men det rare,jeg har aldri nektet denne siden adgang,har windows brannmuren på medium og en router med innebygd brannmur.

Er det Telenor som kan ha laget disse innstillengene,litt off topic men når det først var nevnt.

Ja får håpe det blir 338 på meg 1 juni,alt hjelper helt til jeg får et bedre tilbud en Telenors linjer,kan vel ta sin tid. :sleep:

 

#Kva som står i norsk lov er ein ting, ein heilt annan ting er kva som står i retningslinejne, punkt 8#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

http://www.jara.no/produktlosninger/produk..._fra_010605.pdf

 

Så denne i en annen tråd for noen dager siden. Se på side 28 og dere vil se de nye hastighetene som blir tilbudt av jara fra den 1.6.

 

Det vil si at 704/128 og 1024/256 vil være som før 2048/248 blir som sagt til 2048/384. Men det er også to nye hastighetsklasser. som er 3072/448 og 4096/512. Tallene som jeg har gitt er det operatørene sannsynligvis vil bruke, mens de som står i databladet er den hastigheten man blir koblet på med uten å tenke på overheaden.

 

Premium blir tilbudt av directconnect til privatpersoner såvidt jeg vet. Men utenom det er premium og proff forbeholdt bedriftskunder.

Lenke til kommentar
Jallakim, Lyse bruker ikkje xdsl :p

Men sentralen er bare maks 100mbit som er litt trist ;(

Kan godt hende, men for å sleppe å gi dypere inn i saken, skrev jeg bare SHDSL siden det er den allmenne forståelsen av symmetrisk linje. I etterkant ser jeg midlertid at jeg bare kunne skrevet "symmetrisk" :p

 

Lyse har jo fibernett, så det er jo bare sentralen som evnt. er begrensningen...

Lenke til kommentar
Litt synd, når telenor ikke kan konkurere på pris pga post og teletilsynet.

Vel, de kan da utmerket godt konkurrere på hastighet hvis de hadde ønsket.

Det har skjedd fint lite på hastighetsiden siden Telenor gjenom Jara begynnte og rulle ut ADSL. Det kan man fint bemerke uten at det blir surving.

Lenke til kommentar

Håper Telenor også justerer opp linjene da (tenker på premium og basis)

 

Men DriectConnect har hverfall prisene klare er her: DirectConnect

 

Men så er da spørsmålet, hvor langt unna sentralen kan man være for å få 4mb? og må man kjøpe et nytt modem eller klarer de gammle 4mb?

Endret av dr_bull
Lenke til kommentar

Bluecom er ikke akkurat landsdekkende på sitt eget nett...

å det er der de gode hastighetene er....

 

Lys og haugaland kraft sammarbeider om fiber i rogaland....

har fiberkabel fra haugaland kraft inn i leiligheten min....

men må se langt etter å få benytte den... de har ikke bygga ut sentral enda...

kjipe jævlene....

Lenke til kommentar

På mine sider (online.no -> login -> Oversikt over...) står det:

Oversikt over ADSL-bruk

Oppdatert:  2005-04-22 00:57:44

Ip-adresse:  0.0.0.0

Abonementets hastighet ned:  1024

Abonementets hastighet opp:  448

Nåværende hastighet ned:  1024

Nåværende hastighet opp:  448

Du har fri bruk på ditt ADSL-Abonnement

Brukt:  8.64 GByte  8850 MByte

 

... men har bare 1024/256

Lenke til kommentar
Litt synd, når telenor ikke kan konkurere på pris pga post og teletilsynet.

Vel, de kan da utmerket godt konkurrere på hastighet hvis de hadde ønsket.

Det har skjedd fint lite på hastighetsiden siden Telenor gjenom Jara begynnte og rulle ut ADSL. Det kan man fint bemerke uten at det blir surving.

Om de Øker hastigheten eller setter ned pris blir vel to sider av samme sak...

 

kr/pr kbit blir gunstigere for kunde og et bedre tilbud..

Mer konkuransedyktig.... det er farlig at telenor blir iflg post og teletilsynet , for da danker dem ut alle stakkars operatørene som ikke har opparbeidet seg haugevis med millioner i løpet av flere år med melking av stakars normenn...

 

Så det... men som sagt før oppi her, ingen behøver å bruke telenor da... hvis det er så ille, rart markedsandelen er så stor.... :ermm:

Lenke til kommentar
Om de Øker hastigheten eller setter ned pris blir vel to sider av samme sak...

Nei, prisen er regulert og tror neppe noen hadde regulert hastigheten. Dessuten ville jo alle de andre ISP-ene kunne levert dette i og med det er Jara som står for infrastrukturen og der skal alle ISP-er stå likt enten de heter Online eller Tele2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...