Gå til innhold

Ros en forum-bruker.

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil rose johnj fordi han har enorm musikkunnskap og deler den villig i "hva heter sangen" tråden.

Deathie fordi han skal systematisere filmsamlingen min nesten gang han er i nærheten :!:

Skrevet
Jeg vil da gjerne rose meg selv...jeg har klart å rydde rommet!  :D

5723643[/snapback]

Jeg vil også rose deg, _Scotty_ fordi han klarer å rydde rommet sitt.. Klarer du å knyte skoene også eller? :hmm:
Skrevet
Jeg vil rose CrazyKimmi=) for at hun poster sånn ca like bilder hver eneste/jævla gang hun poster i RPP.

5723602[/snapback]

Det er HELT nytt.. tok det for to minutter siden... Dust.. :hrm:

Kan jo ikke noe for at jeg ser lik ut... Herregud grrr

5723622[/snapback]

Hva skjedde med å "heve seg over det" ? :p

(du ser kliss lik ut på alle btw)

Skrevet
Jeg vil rose CrazyKimmi=) for at hun poster sånn ca like bilder hver eneste/jævla gang hun poster i RPP.

5723602[/snapback]

Det er HELT nytt.. tok det for to minutter siden... Dust.. :hrm:

Kan jo ikke noe for at jeg ser lik ut... Herregud grrr

5723622[/snapback]

Hva skjedde med å "heve seg over det" ? :p

(du ser kliss lik ut på alle btw)

5724047[/snapback]

Frustrasjonen tok overhånd.. Takker for støtten forresten... :hrm:

Skrevet

Jeg vil rose "double-trouble"søstrene for å skape liv her i ot. Greit nok at vi har en del gutter på denne jobben, men jenter da gitt...

Skrevet
Jeg vil da gjerne rose meg selv...jeg har klart å rydde rommet!  :D

5723643[/snapback]

Jeg vil også rose deg, _Scotty_ fordi han klarer å rydde rommet sitt.. Klarer du å knyte skoene også eller? :hmm:

5723770[/snapback]

jepp :)

Klarer det uten problemer!

Men gidder aldri å gjøre det, jeg gidder aldri å knyte opp, så de er alltid ferdig knyta :)

Skrevet
Jeg vil rose "double-trouble"søstrene for å skape liv her i ot. Greit nok at vi har en del gutter på denne jobben, men jenter da gitt...

5724136[/snapback]

Takk :innocent:

Skrevet

5724136[/snapback]

Takk :innocent:

5724148[/snapback]

Joiner den :cool:

Skrevet
Vil rose LarsP for hans kommentarene her.. SnittLeif også.. :D

5719645[/snapback]

Yey! Jeg er nevnt ;)

Jeg vil rose kimman for at han vet rett person å rose :p

Egentlig vil jeg rose alle som har kommet seg inn i samtaler med meg og kommet seg ut igjen uten å føle trangen til å skade mine sjanser til å bli far.

Skrevet

Jeg vil rose Haddis for at han har så utrolig mye imot staten, og villig deler det i mange Staten-tråder til tross for at han egentlig ikke vet hva han preiker om.

Ros pga stor underholdningsverdi når jeg kjeder meg mest

Skrevet (endret)

Jeg vil gjerne rose chills og crazykimmi=) for at de har eliminert hverandre fra singelmarkedet for 15-åringer. :)

Fra spøk til Halvor:

Jeg vil gjerne rose Anette for at hun nesten bestandig er i godt humør. Optimisme og glede smitter lett over på andre.

Endret av LarsP
Skrevet
Jeg vil gjerne rose Anette for at hun nesten bestandig er i godt humør. Optimisme og glede smitter lett over på andre.

5726134[/snapback]

Slenger meg gladelig på den der :)

Skrevet
Jeg vil gjerne rose chills og crazykimmi=) for at de har eliminert hverandre fra singelmarkedet for 15-åringer. :)

Fra spøk til Halvor:

5726134[/snapback]

Trodde 15 åringer var ditt marked jeg.....? :hmm:

Skrevet

Nei, det gjelder seg å holde seg innenfor det som er lovlig. Derfor går jeg på 16-17åringer (med minimal seksuell erfaring selvsagt). :)

Skrevet
Nei, det gjelder seg å holde seg innenfor det som er lovlig. Derfor går jeg på 16-17åringer (med minimal seksuell erfaring selvsagt). :)

5726215[/snapback]

Hehe... Det jeg tenkte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...