Gå til innhold

Netshops Weekendtilbud! (Over)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kondensatorer kan lage pipelyder, men om du ikke har peiling på lodding og hvordan du skal behandle en åpnet psu, så ikke åpne den. du kan få kraftig støt.

Zimon = ----> Utdannet Teknisk fagskole elektronikk. Til høsten jobbet 10 år som produkt spesialist på faksmaskiner, Teknisk support avdeling hvor jeg har hovedansvaret for det tekniske på Ricoh faksmaskiner. Så klarer nok å lodde litt på en PSU. ;) Men takker for advarsel. :)

Lenke til kommentar

Impulskjøpte det HIS x800xt - selv om jeg allerde har et x800xt.. 

 

masse penger liggende eller? :D

Sikkert ikke nå lenger :tease:

Ha !

 

Ga 2.995,- for det i helga, nå koster det 3.895,- igjen.

 

La oss kalle det en 'investering' :p

 

mvh r

Det er første gang jeg har hørt noen som har snakket om investering, og hardware i det samme innlegget :!:

 

For min del håper jeg prisene raser til sommeren.

Endret av Drizt
Lenke til kommentar
laburk,17/04/2005 : 23:05] NorthQ

Holder nok fint den.

Tja si ikke det... min NorthQ 400W laget pipelyder når grafikkortet jobbet for fullt... Vet ikke om det har sammenheng med at det var for lite W, for det var ingen problemer. Var bare litt merkelig at det begynte å pipe (knapt hørbart) hver gang jeg spilte.

hvilken modell har du? jeg sender tilbake min 4775 ultra silent northq 500w psu nå pga en konstant piping\summing fra strømforsyninga, som øker under last (feks harddisk aktivitet, cpu/gpu belastning) og det irriterer meg noe inni granskauen.. de kan bare prøve å sende den tilbake som "ok" og fakturere meg for 300 spenn.. da klikker jeg iallfall, hehe

Lenke til kommentar

Hmmm, kan virke ut som om det er en feil på denne serien da? For bygde en PC til en bekjent forrige helg og hans PC har en høyfrekvent konstant pipelyd som varer i noen minutter. Skal høre med ham om det kommer når PC'en jobber mye med spill og HD jobbing etc. Han har også denne NortQ 500W - http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307837&cks=PRL

Endret av Zimon
Lenke til kommentar
Hmmm, kan virke ut som om det er en feil på denne serien da? For bygde en PC til en bekjent forrige helg og hans PC har en høyfrekvent konstant pipelyd som varer i noen minutter. Skal høre med ham om det kommer når PC'en jobber mye med spill og HD jobbing etc. Han har også denne NortQ 500W - http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307837&cks=PRL

det er nok godt mulig da ja.. hos meg er det faktisk så gale at bare jeg skroller bildet i internet explorer, så intensiverer den pipinga seg.. bzz bzzzz bzzz... og det er ikke bra de dagene jeg har hatt en fæl dag på jobb, sliten og med nikotin abstinens.. grrrr! :!:

Lenke til kommentar

Impulskjøpte det HIS x800xt - selv om jeg allerde har et x800xt.. 

 

masse penger liggende eller? :D

Sikkert ikke nå lenger :tease:

Ha !

 

Ga 2.995,- for det i helga, nå koster det 3.895,- igjen.

 

La oss kalle det en 'investering' :p

 

mvh r

Det er første gang jeg har hørt noen som har snakket om investering, og hardware i det samme innlegget :!:

 

For min del håper jeg prisene raser til sommeren.

Beklager overquoting her, men; Prøv å slå meg: Jeg har solgt en 24 ports switch (som jeg kjøpte brukt btw) med 333,33kr i fortjeneste, og nå snart selger jeg vannkjølingssettet mitt med fortjeneste også ;) Noen bedre? :tease:

Sådet er fult mulig å snakke om hw og investering sammen, selv om du ikke driver butikk ;):D

Lenke til kommentar
Da har kortet kommet og jeg har med nervøse fingre montert min nye kjæledegge i maskina! HIS X800 XT!!! :D

 

3Dmark 03: 11300+ poeng

3Dmark 05: 5500+ poeng

 

AMD64 3000+, 2x 512 MB Patriot XBL, Gigabyte K8NSNXP-939

 

Er dette en grei nok score?

Vet ikke helt hvor høyt et X800XT scorer i 3DMark 03,men jeg får nesten like høy score med mitt moddede Geforce 6800NU.Da med maks klokking.

Lenke til kommentar
Da har kortet kommet og jeg har med nervøse fingre montert min nye kjæledegge i maskina! HIS X800 XT!!! :D

 

3Dmark 03: 11300+ poeng

3Dmark 05: 5500+ poeng

 

AMD64 3000+, 2x 512 MB Patriot XBL, Gigabyte K8NSNXP-939

 

Er dette en grei nok score?

Nesten identisk 3Dmark05 sccore som jeg har på mitt 'gamle' XT kort.

Har noe høyere 3Dmark03, men det er nok pga CPU (P4@3,4)

 

mvh r.

 

P.S. jovaa: Har du sjekket hvordan det klokker enda?

Lenke til kommentar
Da har kortet kommet og jeg har med nervøse fingre montert min nye kjæledegge i maskina! HIS X800 XT!!! :D

 

3Dmark 03: 11300+ poeng

3Dmark 05: 5500+ poeng

 

AMD64 3000+, 2x 512 MB Patriot XBL, Gigabyte K8NSNXP-939

 

Er dette en grei nok score?

Jeg har nå fått Asus X800XT PE kortet mitt og får 12442 poeng. Da er alt uklokket. :)

Link til score

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Jeg mottok mitt Aopen 6800 ultra kort på onsdag og har plagdes litt med å få det til å oppføre seg i HL2 men nå fungerer alt som det skal.

Har testa med 3Dmark01 og 05.

3Dmark01 17300

3Dmark05 5373

 

Nå har jeg ikke noen A64 prosessore men en overklokka AMD XP2500 @2,21Ghz så det forklarer vel den litt lavere scoren jeg fikk.

Skal siste serie Nvidia kort score så lavt på 3Dmark01 eller er det helt normalt?

Jeg fikk jo ca 11500 med mitt gamle FX5700 kort.

Fikk dåg 647 poeng i 3Dmark 05.

 

EDIT: Ser litt på forumet under benchmarks og ser at dette ser helt normalt ut så da er vel alt som det skal være da. :D

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...