Gå til innhold

Dine værste group historier!


Anbefalte innlegg

Jeg har den egenskapen å dra til meg lugubre teammembers når jeg skal sette sammen et lag. I går blandt annet havnet jeg sammen en paladin som var AFK bortimot(her overdriver jeg faktisk ikke) halvparten av tiden vi var i en instance, kjempelekkert om du ikke har klart å skaffe en skikkelig healer i partyet.

 

For at han skulle klare å lure til seg XP, kom han innom annenhvert minutt og reposisjonerte karakteren sin, for så å forsvinne.

 

Selvølgelig havnet personen på "ignore" og jeg vil aldri ha noe med personen å gjøre. En ting er å drite seg ut (f.eks pulle rimelig teit) for så å unnskylde seg og fortsette å spillet, men å leeche XP... GRR!

 

Så, jeg oppfordrer alle til å komme med en god eller dårlig historie, så vi kan le litt av det :p

Endret av Shrike
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var i et party bestående av mage,warrior,priest,rogue og meg (shaman).

 

Var i Diremaul (ogre area) og alt gikk fint. Plutselig stormer mage fram og prøver å tanke med manashield og dagger. Vi skjønner ingenting og mage'n gjør det samme 4-5 ganger og svarer ikke på chat.

 

Etter en stund klarer han/hun og få wipet oss etter å ha trukket 5-6 elites på oss. Priest og warrior stikker fra party og vi gidder ikke fortsette mer.

 

30min senere får jeg /whisper av mage. Han/hun måtta dra på butikken for mora og hadde satt lillebroren på 10 til å spille :roll:

Lenke til kommentar
Var i et party bestående av mage,warrior,priest,rogue og meg (shaman).

 

Var i Diremaul (ogre area) og alt gikk fint. Plutselig stormer mage fram og prøver å tanke med manashield og dagger. Vi skjønner ingenting og mage'n gjør det samme 4-5 ganger og svarer ikke på chat.

 

Etter en stund klarer han/hun og få wipet oss etter å ha trukket 5-6 elites på oss. Priest og warrior stikker fra party og vi gidder ikke fortsette mer.

 

30min senere får jeg /whisper av mage. Han/hun måtta dra på butikken for mora og hadde satt lillebroren på 10 til å spille :roll:

Konge! Lillebror tanker for deg. :tease:

Det verste jeg vet om er folk som snakker som kalkulatorer på RP-servere. Spesielt i grupper, da blir det nesten "uninvite" og "ignore".

Lenke til kommentar

Min personlige favoritt. Setter sammen en gruppe for Zul Farrak, jobber oss frem til forbi denne heksedoktoren og gravplassen, og skal akuratt til å rydde rent før vi frigir fangene og helvete brytter løs. Så kommer meldingen, AFK for 20 mins guys, dinner on the table...

 

Så, blir det stille. Helt stille faktisk, alle være forsøk på å anrope personen mislykkes. Ergo slap han tastaturet samme sekund som han trykke enter for å varsle oss. Etter en 5 minutter ble det /kick, og inviterte en annen kompis inn. En ti minutt senere får han ene i gruppa et whisper. Personen har nå kommet tilbake, men befinner seg å IF og lurer selvsagt svært på hva som har skjedd?

Lenke til kommentar

Jeg blir sur når folk snakker noe annet enn engelsk i grupper, om alle gruppemedlemmene ikke også snakker dette språket. Grr. Særlig når en ber dem holde opp. Jeg blir også sur når tanken stikker av midt i en kamp. Naturligvis om andre stikker midt i en kamp også. En ting er en healer som flykter for å kunne komme tilbake og reze, men når tanken forlater gruppa midt i kampen! (OK, så hadde idiotwarlocken rullet på noe kult og nektet å utlevere den siden "et guildmedlem trengte den", men da kan man si ifra før vi får masse skumlinger etter oss).

 

Folk som bruker fear i instancer er også irriterende, særlig når det naturligvis resulterer i full wipe, og han etterpå unnskylder det med at "han hadde dødd om han ikke gjorde det". Vi hadde to healere, den siste eliten (som han skremte) hadde ganske lite liv igjen, og, vel, ingen andre ville dødd. Mannen nektet for at han hadde gjort noe uklokt.

Lenke til kommentar

I går var jeg i Sunken Temple med folk fra guildet mitt + en danske og vi kom til det runde rommet med det "bunnløse" hullet i midten. Jeg og en annen spøkte om å hoppe ned der ved å skrive "FOR MOTHER RUSSIA!!"... Dansken trodde vi var seriøse OG HOPPA NED!

 

LOLOMG.

 

:(

 

Lo så jeg grein i 10min etterpå.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Meg og et par andre var nede i SM vi hadde fått med oss en mage som var litt høyere enn oss... etter at vi hadde kjempet oss gjennom helt til den nest siste døre og klar til og ta bossen... etter at vi hadde kjempa en hard kamp mot bossen og endelig fått drept han, popper det ut en blå staff... magen sier "kan jeg værsøsnill og få den?" alle sier "ja" siden han hadde vært grei og hjelpa oss helt dit vi hadde kommet nå og bare hadde en dør igjen. når han får den blåe staffen "BYE!"

Lenke til kommentar
Meg og et par andre var nede i SM vi hadde fått med oss en mage som var litt høyere enn oss... etter at vi hadde kjempet oss gjennom helt til den nest siste døre og klar til og ta bossen... etter at vi hadde kjempa en hard kamp mot bossen og endelig fått drept han, popper det ut en blå staff... magen sier "kan jeg værsøsnill og få den?" alle sier "ja" siden han hadde vært grei og hjelpa oss helt dit vi hadde kommet nå og bare hadde en dør igjen. når han får den blåe staffen "BYE!"

Umh... Doan dropper den eneste blåe staffen og det er ikke noen dør etter han (annet en de andre instancene da :p)

Lenke til kommentar
Meg og et par andre var nede i SM vi hadde fått med oss en mage som var litt høyere enn oss... etter at vi hadde kjempet oss gjennom helt til den nest siste døre og klar til og ta bossen... etter at vi hadde kjempa en hard kamp mot bossen og endelig fått drept han, popper det ut en blå staff... magen sier "kan jeg værsøsnill og få den?" alle sier "ja" siden han hadde vært grei og hjelpa oss helt dit vi hadde kommet nå og bare hadde en dør igjen. når han får den blåe staffen "BYE!"

Umh... Doan dropper den eneste blåe staffen og det er ikke noen dør etter han (annet en de andre instancene da :p)

http://www.thottbot.com/?i=4704

 

Har sett den droppe like før bosen i lib ;)

Lenke til kommentar
Meg og et par andre var nede i SM vi hadde fått med oss en mage som var litt høyere enn oss... etter at vi hadde kjempet oss gjennom helt til den nest siste døre og klar til og ta bossen... etter at vi hadde kjempa en hard kamp mot bossen og endelig fått drept han, popper det ut en blå staff... magen sier "kan jeg værsøsnill og få den?" alle sier "ja" siden han hadde vært grei og hjelpa oss helt dit vi hadde kommet nå og bare hadde en dør igjen. når han får den blåe staffen "BYE!"

Umh... Doan dropper den eneste blåe staffen og det er ikke noen dør etter han (annet en de andre instancene da :p)

http://www.thottbot.com/?i=4704

 

Har sett den droppe like før bosen i lib ;)

Binds when equipped, altså ikke fra en boss som han sier :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...