Gå til innhold

Er jeg en ninjalooter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det var tullette av deg å rolle på den. Selvsagt er den for Priest / Druid, alt med increased healing er for Preists / Druids. Vent til du ser class specific bonuses, det er sjeldent (nesten aldri) man finner noe til shammies som har increased healing bonus.

Synes du skulle passed på den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
OT: hva er shamanens jobb i en gruppe?

Prest skal jo heale, warrior, stå å ta skade, mage skade osv, men shaman?

En shaman skal vel egentlig kunne hjelpe en av de 3 andre hvis de sliter.

Gjest member-60584
Skrevet

alt som har +healing er for de som er primary healers til vanlig.. sånn er det bare.. aksepter det...

"oi den er lilla"

Skrevet

Ville heller sagt at

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18510

er en bedre kappe en den dere rulla for - hvertfall for priest/healer druid.

Den kan også craftes, og oppskrift dropper i kista i DireMaul. Har uansett ikke noe speislet greie på hva shamans bedriver tiden sin med eller trenger å bruke, men ville tippe de er mer avhengig av sta/int kombinasjonen.

som feks:

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=13376

som droppes i Stratholme ( baron delen ) av Magistrate Barthilas

http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=10435

Skrevet

Fang of the Mystics er hovedsaklig for shaman/casters.

Pga +10 intellect og mana regen.

Men rogues osv er jo interessert i den pga den syke dpsen osv...

Men ingen kan si at denne daggern ikke er for shaman.

En shaman ville jo utnyttet denne daggern 100% i forhold til andre klasser...

Skrevet (endret)

Den sugde jo balle til å være epic da for å si det rett ut, hadde rollet på den uansett hva jeg hadde vært, pga +10 mer til hver stats er bedre enn +20 til spells, ihvertfall min mening (priest)...

eidt: oops, så feil, trodde det var head :p

Endret av uberhunter
Skrevet

tja, den passet faktisk bedre for en priest/druid. men den passe bra for deg også. og da er det ingen grunn til at du ikke skal rolle på den. forstår at folk blir sure når de mister en epic som de syntes de fortjente. men thats life.....

btw: droppet Typhoon?

Skrevet

Dragen har spawntid på 2-4 dager. Når du tar han er det 40stk med. 20-30 av disse er casters som kan/vil rolle.

Sjangsen for å få kappa er ganske små :p

Skrevet

Det som kan vera litt surt for deg nå da er jo att kansje 10-20 stykker satte deg på ignore list og kjem til å nekte å spille med

deg meir, siden du roll'a på ein ting som er klart bedre for priest enn shaman.

Er jo litt dumt å bli med i ei raid gruppe får å så bli kasta ut siden priesten meiner du er ninjalooter, for i 99% av tilfellene vil

folk heller att priesten skal bli enn shamanen...

men men, kan jo diskuteres opp i mente og ned igjen om det var ninjaloot eller ikkje, ka var foresten loot reglene for raidet?

Skrevet (endret)
Det som kan vera litt surt for deg nå da er jo att kansje 10-20 stykker satte deg på ignore list og kjem til å nekte å spille med

deg meir, siden du roll'a på ein ting som er klart bedre for priest enn shaman.

Er jo litt dumt å bli med i ei raid gruppe får å så bli kasta ut siden priesten meiner du er ninjalooter, for i 99% av tilfellene vil

folk heller att priesten skal bli enn shamanen...

men men, kan jo diskuteres opp i mente og ned igjen om det var ninjaloot eller ikkje, ka var foresten loot reglene for raidet?

Tror ikke noen satte meg på ignore... folk var mer opptatt av rogue'en som fikk Fang of mystic og en Shammy som vant disse.

Endret av eXploid
Skrevet

Tror ikke noen satte meg på ignore... folk var mer opptatt av rogue'en som fikk Fang of mystic og en Shammy som vant disse.

ka i helvete skal ein rouge med den daggern der? er jo ein god del bedre for casters meiner nå eg...

dei pantsene var jo ikkje så masse å skryte over

tapte foresten med 1 på dei her igår http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=14577

for ein anna mage, det var surt det men men, life goes on :)

Skrevet

Fang of the Mystics er en reinbarka caster-dagger. Enhver rogue som hadde rolla på den hadde det vært takk og farvel til for min del. Det er ikke mindre enn 3 soleklare grunner til at den er for caster.

1. Den har +10 int

2. Den øker manaregen

3. Den har +1% critsjanse for _spells_.

Høy dps kan enkelte warlock-builds også nyte godt av. Økt critsjanse på spells er også noe som er meget ettertraktet for en del builds. Selv har jeg critsjanse på ca. 25% nå på noe av det jeg bruker mest (Warlock).

Skrevet

Beklager, den cloaken er for priests/restoration druids. Spørsmålet er ikke om en shaman kan dra nytte av den, spørsmålet er hvilken klasse som har _mest_ nytte av den. Hadde du rollet på den i et raid jeg hadde vært i, hadde det vært siste raidet vi hadde sett hverandre i.

Og ja, den daggeren er helt klart en caster-dagger. En rogue kan sikle på dps'en så mye han vil, den er ment for castere.

Skrevet

ikke spillt så mye end game content, men jeg hadde også blitt rimelig forbanna hvis en non caster rulla på den daggeren, eller en non "pri" healer hadde rulla på cloaken...

(spiller prest og druid selv)

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Har priest med samme cloaken.

Hadde du rullet på den hadde du blitt pælma ut av guilden.

Siden du nå fikk den kan du selge den til vendor :yes:

Skrevet

Jeg hadde rollet om jeg var shammie...At en prest trenger den "mer" enn deg må jo bare være verdens dårligste argument for at du ikke skal rolle på den. Du kan jo heale du og, og siden din healing er dårligere så har din heal mer nytte av den enn hva en prest har... Skjønner? går ann å dra den begge veier :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...