Gå til innhold

"Venice" kicker ass!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjertelig takk for tips om itbutikken. !!

Hehe.. Men de har trolig bare tatt den opp på siden slik at folk "blir lurt" til å forhåndsbestille.. NOREK får de sikkert like kjapt inn, i tillegg er ikke akkurat itbutikken den billigste butikken!

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
I tillegg er itbutikken en av de aller verste til å skyve datorer framover, gjerne uker om gangen. Stod i kø 3 uker for en XP-M, men avbestilte, bestilte en fra england, og den var sendt neste morgen...

Personlig er jeg kongeFAN av itbutikken, har bestilt minst 7 prosessorer derfra som har blitt sendt samme dag (hvis jeg bestilte før kl. 15.00) :D

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg også til San Diego med 1MB cache. Denne kommer også godt med og selvom pris\ytelsesforholdet ikke er like godt så er 1MB cache fortsatt betydelig raskere ;) Nå irriterer jeg meg grønn over at min 1MB cpu døde så jeg må skaffe meg en 512kb cpu tilbake :/

Lenke til kommentar
Tja, kjøper iallefall ikke en før "den uavhengige presse" melder de samme resultater med Venice'ene som blir kjøpt i butikkene...

Det er nok en god ide. Jeg ser at det er en del her som er veldig raskt ute med å anbefale "hjelp- skal ha ny cpu" og vente på Venice...

Hvis man ikke klokker var det jo ikke mye å skrive hjem om, så det er kanskje greit å presisere. Venice på stock klokk kicker jo ikke ass i forhold til dagens.

 

Men det er jo på den annen side alltid lurt å vente, kommer alltid noe bedre og om man er glad i klokking er jo Venice veldig interessant om alle er like gode klokkere.

Lenke til kommentar
Tja, kjøper iallefall ikke en før "den uavhengige presse" melder de samme resultater med Venice'ene som blir kjøpt i butikkene...

Det er nok en god ide. Jeg ser at det er en del her som er veldig raskt ute med å anbefale "hjelp- skal ha ny cpu" og vente på Venice...

Hvis man ikke klokker var det jo ikke mye å skrive hjem om, så det er kanskje greit å presisere. Venice på stock klokk kicker jo ikke ass i forhold til dagens.

 

Men det er jo på den annen side alltid lurt å vente, kommer alltid noe bedre og om man er glad i klokking er jo Venice veldig interessant om alle er like gode klokkere.

Enig, det jeg også tror er at disse nettstedene som har anmeldt Venice hittil kanskje har blitt tildelt såkalte "gudechipper", og at vi normale forbrukere ikke vil se fjerten av slike... :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...