Gå til innhold

HL2 runda, hva kan anbefales som neste godspill?


Anbefalte innlegg

Har nettopp runda HL2 og er mektig imponert. Uten tvil det beste jeg har spilt noensinne. Men hva skal jeg velge som neste spill uten å få den store nedturopplevelsen? Noen ideer?

 

#Topic endret av moderator, då topic og innhold hadde eigentleg lite med kvarandre#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis hl2 er det beste du har spillt så har du tydligvis ikke spillt orginalen, så da anbefaler jeg:

 

Half Life

 

Det er et bra spill. HL2 er bare dårlig i forhold til orginalen.

 

Andre bra spill er openttd. Det er gratis å greier, hvis du har grafikk filene fra orginalen.

 

Sist men ikke minst er det jo World of Warcraft.

 

Slik, det var 3 spill som alle knuser HL2.

Lenke til kommentar

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Lenke til kommentar
Eller S.T.A.L.K.E.R (Om det kommer snart... ;) )

trur han har lyst til å spele eit spel dei nærmaste dagane.

 

forutan spel som alt er nevnt (far cry, splinter cell, riddick) så kan kanskje swat4 vere av interesse.

Ja, er vel altfor lenge til S.T.A.L.K.E.R kommer... Hva med å ta frem noen gammle klassikere?

Lenke til kommentar

jeg har ikke spilt FPS shooter på pc siden jeg runna hl2 og det er sikkert 2-3 månder siden, så jeg veit hva du sliter med.

Det jeg gjorde i stedet var å runne ,brothers in arms,mercenaries og timesplitters 3 på xbox i stedet, det var nok til at "spill åra" mi ble tilfredstilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...