Gå til innhold

Pris på brusbrett i Sverige?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet pris på et brusbrett på Norby?? Skal lage et lan party på skolen trenger de biligste... :thumbup:

59-69 kr for de tyske boksene de selger i sverige.. sist sett på markedsplassen..eller i sumpa som jeg sier :)

Skrevet (endret)

Gå i butikker som har tyske bokser og slipp unna panten. Brettene koster fra 69 og oppover.

Ok, fra 59 og oppover. :p

Endret av fredrikrb
Skrevet
Gå i butikker som har tyske bokser og slipp unna panten. Brettene koster fra 69 og oppover.

Ok, fra 59 og oppover. :p

Noe sånt ja. tror vi betalte 69 i sverige.

Dumt at de ikke har tyskepriser. 3 til 99nok!

Skrevet

Var på Svinesundsmarknaden i februar og ga 69 kroner pr. brett. En helt ok pris. I Tyskland er det nok endel billigere, men jeg tror de billigste cola-boksene er å finne på Walmart i USA. Husker at det kostet 2,20 dollar (ca 15 kroner) for 12 bokser Cola! Sistnevnte tilbud er selvsagt uaktuelt for de fleste nordmenn, men en artig fun fact :)

Skrevet
2,90 dollar pleier vi å betale for sånne bokser med tolv bokser inni på det lokale supermarkete i Florida..

*sukk* Så billig at det er gøy å handle :love:

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

jeg synes den svenske colaen er bedre enn den norske.. og den islandske colaen er bedre enn den igjen..

den greske colaen smaker skikkelig vondt synes jeg...

Endret av ilpostino
Skrevet
2,90 dollar pleier vi å betale for sånne bokser med tolv bokser inni på det lokale supermarkete i Florida..

*sukk* Så billig at det er gøy å handle :love:

Er det rart at halvparten av amerikas befolkning er overvektige? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...