Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Har begynnt å se på XFree igjen :p (de ekperimenterte iallefall ikke med stabile drivere)

Det gikk faktisk overraskende bra, lastet ned 4.8.0, kompilerte, installerte og alt fungerte helt fint (jeg bruker pkgsrc, så alle X11-pakker fungerer uavhengig av hva jeg kjører (xorg/xfree)).

 

Oppstart er kjappere, 2D føles kjappere, 3D var hit-and-miss :) (men 3D bryr meg ikke, har alltids et nvidia-kort hvis jeg trenger 3D (nvidia støtter såklart xfree))

Lenke til kommentar

Noen som har Core Duo? Ingen kerneler over 2.6.21 støtter den skikkelig (får ikke rett klokke).

 

EDIT: det er cpufreq, speedstep i Linux har vært møkk siden cpufreq ble lagt inn. Dette er den andre maskinen jeg ikke kan oppgradere kernel på (og på to maskiner kan jeg ikke oppgradere X.org) :cry:

Endret av olear
Lenke til kommentar

Og så _jævlig_ mange idioter på "åpen mic". Hva er liksom poenget med å kverulere bare for å kverulere?

 

Jeg hadde egentlig tenkt å gå frem og spørre om han hadde noen råd til de som har forkastet virkeligheten og bor inne i emacs, men etter 3 timer var jeg så pissetrengt at jeg ikke orket tanken på å stå i spørsmålkøen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Han burde slanke seg litt, do.

 

Såg i ca. 1 time på straumen, men følte ikkje ordentleg med når han byrja å fortelje om korleis han ville omforme andsverklova.

Lenke til kommentar

Simen1: Er jo egentlig ikke grunnlag for noe mer. Mangler fortsatt en del fra HTML5 (er en del CSS-bugs der man blir nödt til aa bruke divs). Maa nok mye bedre stötte för man öker versjonsnummeret. Driver aa fikler litt med HTML5 (Geolocation, Offline Storage, Video) og kan ikke si at ting funker saa bra ennaa.

 

Det jeg likte best er at jeg kan modifisere sesjonen för jeg starter den. Om Firefox kræsja paa grunn av et buggy Flash-spill kan jeg velge aa ikke aapne det naar jeg henter sesjonen tilbake.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...