Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Beklager, tenkte ikke så langt! :(

Tok kun med et par til å klistre på den nåværende døde T61en min.

 

Beste er jo om du støtter FSF ved å kjøpe en Super Sticker Mega Multi Pack selv.

Kan forresten være at plush GNU'en som ble nevnt er denne. Han hadde den ikke med seg på foredraget for fremvisning pga. ventet på frakt. Koster egentlig litt mindre enn 900kr med andre ord, men er jo uansett ment som en donasjon.

Endret av Occi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, men hallo. Thinkpad og GNU stickers er som laget for hverandre! Stickers var giveaway, så var det noen buttons o.l. for salg. Du får sikkert de på fsf.org også. Hadde vært kult med en plush GNU ja, men må ha en pingvin også i så fall. Pingviner fungerer ikke uten en gnu som rms sa, da de er gjensidig avhengig av hverandre :p

Lenke til kommentar

Får man kjøpt tux-stickere eller fsf-stickere i god kvalitet i ca 2-3cm diameter/lengde/bredde? Må matche aluminium. :p Ser for meg sort på transparent bakgrunn eller noe - en outline. Evt. noe grafikk som egner seg for printing som klistremerker, hvis det finnes noen billige steet som printer små batcher med customs?

 

Må ha noe på lokket av XPS-en. Siden det ikke er en Thinkpad, er jeg redd folk skal tro jeg er en hjernetom Windozer ellers.

Lenke til kommentar

Diskusjonen litt tidligere her minte meg om gamledager da man selv var noob i Linux..

Husker RH 4.2, isdn4linux og masse kernel-patcher fra random nettsteder man trengte for å få isdn-kortet til å virke.. Gikk mange timer med kernel-kompilering på 486en bare for å se at det ikke funka, hente flere patcher fra random tyske FTPer og prøve på nytt.. :p

Lenke til kommentar

Herlig å se teorien om at Linux-brukere ikke er villige til å kjøpe spill fordi "folk bruker Linux fordi de er gjerrige" blir motbevist i alle fall. Ikke at det var noen tvil om dette innad i miljøet, men greit å få det på papiret :)

 

Ved mindre alle bare spiller TF2 og andre free-to-play spill da :tease:

Lenke til kommentar

Hver installasjon må manuelt godkjennes med kode gjennom e-post, og jeg tror Valve reagerer hvis noen har 100 aktiverte "maskiner". Jeg vet ikke om Steam lar seg installerer en gang i VM. Men hvis du likevel har to Linux-installasjoner på maskinen som du bytter om så er det ingenting i veien for å installere på begge :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...