Gå til innhold

TG05: Bildespesial - del 3


Anbefalte innlegg

Fjortisfaktoren på TG er helt på topp. Legg merke til disse bertene som sitter på MSN og flørter med nick som er like lange som et vondt år - og med en haug av emoticons i nicket. *grøss*

 

Hater det!

enda en grunn til å bruke miranda eller andre im programer slik at en kan endre nicket på folk sjøl. msn er en utrolig irriterende sak, enda mer så når en bruker msn7 beta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fjortisfaktoren på TG er helt på topp. Legg merke til disse bertene som sitter på MSN og flørter med nick som er like lange som et vondt år - og med en haug av emoticons i nicket. *grøss*

Ga disse personene sitt samtykke til å bli med i denne artikkelen, og med denne benevningen? Vil nesten karakterisere dette som personhets, og hvis noen hadde nevnt noe slikt om noen på forumet, ville jo moderatorene viftet med advarsel-penisene sine med en gang

Kan man ut i fra bildene på en enkel måte finne ut hvem dette er? Nei, det kan man ikke, og de er ergo kun representanter for den gruppen, og ikke noen uthengelse av enkeltpersoner.

Lenke til kommentar
Fjortisfaktoren på TG er helt på topp. Legg merke til disse bertene som sitter på MSN og flørter med nick som er like lange som et vondt år - og med en haug av emoticons i nicket. *grøss*

Ga disse personene sitt samtykke til å bli med i denne artikkelen, og med denne benevningen? Vil nesten karakterisere dette som personhets, og hvis noen hadde nevnt noe slikt om noen på forumet, ville jo moderatorene viftet med advarsel-penisene sine med en gang

Jeg tror neppe det der er noe å lage søksmål ut av.

Det er til og med laget en egen tråd om super ekle msn nick.

Lenke til kommentar
Fjortisfaktoren på TG er helt på topp. Legg merke til disse bertene som sitter på MSN og flørter med nick som er like lange som et vondt år - og med en haug av emoticons i nicket. *grøss*

Ga disse personene sitt samtykke til å bli med i denne artikkelen, og med denne benevningen? Vil nesten karakterisere dette som personhets, og hvis noen hadde nevnt noe slikt om noen på forumet, ville jo moderatorene viftet med advarsel-penisene sine med en gang

Helt enig. Synes denne bildeteksten (og et par andre) sier mer om fjortisfaktoren til personen som skrev artikkelen.

Lenke til kommentar
Fjortisfaktoren på TG er helt på topp. Legg merke til disse bertene som sitter på MSN og flørter med nick som er like lange som et vondt år - og med en haug av emoticons i nicket. *grøss*

Ga disse personene sitt samtykke til å bli med i denne artikkelen, og med denne benevningen? Vil nesten karakterisere dette som personhets, og hvis noen hadde nevnt noe slikt om noen på forumet, ville jo moderatorene viftet med advarsel-penisene sine med en gang

Kan man ut i fra bildene på en enkel måte finne ut hvem dette er? Nei, det kan man ikke, og de er ergo kun representanter for den gruppen, og ikke noen uthengelse av enkeltpersoner.

Tror de personene som er avbildet kan kjenne igjen seg selv, og det er jo kun dem det gjelder. Ikke at det er noe å saksøke for, men jeg ser ikke helt humoren eller interessen i å skrive det..

 

 

Det er jo ikke akkurat en hyggelig tekst. For å videreføre mitt eksempel med sammenligningen med forummedlemmer er det jo ikke mange som kan identifisere de som blir flamet/hetset, men likevel er det strengt fy-fy.

 

Snakker ikke her nødvendigvis om at dette er offentlig uthenging, men føre var-regelen burde følges, også på journalistikk på internett.

 

Hvis denne artikkelen har ført til at disse to menneskene har fått bare en 1/1000 mindre selvfølelse har dere jo feilet totalt.

 

 

Beklager at dette kanskje ble OT, men vi diskuterer jo tross alt fortsatt artikkelen!

Og ikke bli for provosert av mine meninger, det er ikke meningen å flame de som har laget artikkelen.

 

edit:Hvis det ble en veldig lang post kan jeg sikkert redigere bort et par quotes, eller så fikser vel du det desertglow ;)

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Bare av ren nyskjerrighet, var det Magnus Blaker som gjorde reportasjen om TG05 for Tom's Hardware?

 

By:

Article Info 

The Gathering 2005: Organized Chaos

--------------------------------------------------------------------------------

Created:

April 2, 2005

--------------------------------------------------------------------------------

By:

Magnus Baker

--------------------------------------------------------------------------------

Category:

Games & Entertainment 

 

 

De har mistenkelig like navn :p

Lenke til kommentar
Dårlig kvinnesyn dere hw.no-folk har. Hver gang det er bilde av en jente er kommentarene nedlatende og sarkastiske. Kanskje det ville vært bedre om tg var en stor homseklubb?

Tror du har misforstått en smule. Det handler ikke om dårlig kvinnesyn, men om kommentarer til situasjonene der og da. Hvorvidt det er jenter eller gutter har ingenting med saken å gjøre.

Det var dårlig.

Lenke til kommentar
Fjortisfaktoren på TG er helt på topp. Legg merke til disse bertene som sitter på MSN og flørter med nick som er like lange som et vondt år - og med en haug av emoticons i nicket. *grøss*

Ga disse personene sitt samtykke til å bli med i denne artikkelen, og med denne benevningen? Vil nesten karakterisere dette som personhets, og hvis noen hadde nevnt noe slikt om noen på forumet, ville jo moderatorene viftet med advarsel-penisene sine med en gang

Kan man ut i fra bildene på en enkel måte finne ut hvem dette er? Nei, det kan man ikke, og de er ergo kun representanter for den gruppen, og ikke noen uthengelse av enkeltpersoner.

Så klart man kan identifisere de som er på bildet. Å si noe annet Magnus er dumt! Ta deg sammen, og nå må HW.no begynne å oppføre seg redaksjonelt, og huske på det ansvaret dere har. Dere har faktisk mange lesere!

Lenke til kommentar
Så klart man kan identifisere de som er på bildet. Å si noe annet Magnus er dumt! Ta deg sammen, og nå må HW.no begynne å oppføre seg redaksjonelt, og huske på det ansvaret dere har. Dere har faktisk mange lesere!

Da må jeg si meg uenig med deg. Jeg ser ikke noe etisk problematisk med det bildet. Hadde det vært bildet av ansiktene deres og/eller med navn kunne jeg vært enig med deg, men nå fremstår det som to tilfeldige tenåringer som sitter foran PC-en.

Lenke til kommentar
Bare av ren nyskjerrighet, var det Magnus Blaker som gjorde reportasjen om TG05 for Tom's Hardware?

 

By:

Article Info  

The Gathering 2005: Organized Chaos

--------------------------------------------------------------------------------

Created:

April 2, 2005

--------------------------------------------------------------------------------

By:

Magnus Baker

--------------------------------------------------------------------------------

Category:

Games & Entertainment 

 

 

De har mistenkelig like navn :p

Ja, la merke til det der jeg også. Er vel frilans for thg regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...