Gå til innhold

TG05: Bildespesial - del 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tomshardware var også i hallen, og de har laget en lang artikkel om det. -Mulig det bare er meg, men jeg synes faktisk at Toms hardware overrasket med å være bedre enn hw.no Du finner den her:

http://www20.tomshardware.com/game/20050402/index.html

EDIT: Oooops nå så jeg hvordan det hang sammen :blush:

hehe, en liten tabbe å direkteoversette fra norsk til engelsk, artikkelen oser bondevik eller kongen som uttaler seg på engelsk :!:

Lenke til kommentar
Tomshardware var også i hallen, og de har laget en lang artikkel om det. -Mulig det bare er meg, men jeg synes faktisk at Toms hardware overrasket med å være BEDRE enn hw.no Du finner den her:

http://www20.tomshardware.com/game/20050402/index.html

Ja, hadde de bare vært i stand til å stave navnet på forfatteren korrekt så var jo det en flott artikkel :innocent:

Jeg ser at du skriver veldig mange fornorska ord som "hodesett" og lignende... det er bra, men det som er litt dobbelmoral her, er at du skriver "case mod" og "emotions"...

 

:ermm:

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som reagerer på at den "store" konkurransen er i CS? Og nesten ALLTID er det? Hva med f.eks. UT 2004. Der har vi et bra spill. CS er IKKE et bra spill. CS er et gammelt, utdatert, monotont drittspill.

CS er populært, slik er det, jeg liker ikke fotball, mens det er en stor sport, slik er verden.

 

AtW

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som reagerer på at den "store" konkurransen er i CS? Og nesten ALLTID er det? Hva med f.eks. UT 2004. Der har vi et bra spill. CS er IKKE et bra spill. CS er et gammelt, utdatert, monotont drittspill.

jo, men det er ikke noe vi kan gjøre med det ;) annet en og spille andre spill da...

Lenke til kommentar
Dårlig kvinnesyn dere hw.no-folk har. Hver gang det er bilde av en jente er kommentarene nedlatende og sarkastiske. Kanskje det ville vært bedre om tg var en stor homseklubb?

Tror du har misforstått en smule. Det handler ikke om dårlig kvinnesyn, men om kommentarer til situasjonene der og da. Hvorvidt det er jenter eller gutter har ingenting med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Tomshardware var også i hallen, og de har laget en lang artikkel om det. -Mulig det bare er meg, men jeg synes faktisk at Toms hardware overrasket med å være BEDRE enn hw.no Du finner den her:

http://www20.tomshardware.com/game/20050402/index.html

Ja, hadde de bare vært i stand til å stave navnet på forfatteren korrekt så var jo det en flott artikkel :innocent:

Send over mer kringle!! ho-ho

 

ps - syns kanskje et utvendig bilde av hallen hadde gjort seg.

Endret av b0nna
Lenke til kommentar
Fjortisfaktoren på TG er helt på topp. Legg merke til disse bertene som sitter på MSN og flørter med nick som er like lange som et vondt år - og med en haug av emoticons i nicket. *grøss*

Ga disse personene sitt samtykke til å bli med i denne artikkelen, og med denne benevningen? Vil nesten karakterisere dette som personhets, og hvis noen hadde nevnt noe slikt om noen på forumet, ville jo moderatorene viftet med advarsel-penisene sine med en gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...