Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

1, Jeg er nå lvl 7, snart 8. Jeg har gått 2 år frem i tid og nå er hele verdenen ødelagt. Jeg prøver å skaffe meg armor fra Corwen. Jeg har mer enn nok penger, men det går ikke an å velge craft. Hva har jeg gjort galt? Hvordan er det man ruster opp armoren sin?

 

2, Hvordan tjener man mest mulig penger? Jeg tyar quester, men der får jeg mest experience poeng og slikt. Hvor går man for å tjene en del penger? Trenger det for å kjøpe en hel del ting. Nå har jeg kun 115 kronestykker.

 

Håper noen tar seg tid til å svare. Jeg venter spent :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1, Jeg er nå lvl 7, snart 8. Jeg har gått 2 år frem i tid og nå er hele verdenen ødelagt. Jeg prøver å skaffe meg armor fra Corwen. Jeg har mer enn nok penger, men det går ikke an å velge craft. Hva har jeg gjort galt? Hvordan er det man ruster opp armoren sin?

 

2, Hvordan tjener man mest mulig penger? Jeg tyar quester, men der får jeg mest experience poeng og slikt. Hvor går man for å tjene en del penger? Trenger det for å kjøpe en hel del ting. Nå har jeg kun 115 kronestykker.

 

Håper noen tar seg tid til å svare. Jeg venter spent :)

1. Det er ford du mangler delene til armor fek.stell\iron ignot

 

2. Selge items som du plukker opp. Og grinding desverre er også en måte.

Lag et party og gjør noen quests så kommer du sikkert hjem med masse penger ;)

Lenke til kommentar
1, Jeg er nå lvl 7, snart 8. Jeg har gått 2 år frem i tid og nå er hele verdenen ødelagt. Jeg prøver å skaffe meg armor fra Corwen. Jeg har mer enn nok penger, men det går ikke an å velge craft. Hva har jeg gjort galt? Hvordan er det man ruster opp armoren sin?

 

2, Hvordan tjener man mest mulig penger? Jeg tyar quester, men der får jeg mest experience poeng og slikt. Hvor går man for å tjene en del penger? Trenger det for å kjøpe en hel del ting. Nå har jeg kun 115 kronestykker.

 

Håper noen tar seg tid til å svare. Jeg venter spent :)

1. Det er ford du mangler delene til armor fek.stell\iron ignot

 

2. Selge items som du plukker opp. Og grinding desverre er også en måte.

Lag et party og gjør noen quests så kommer du sikkert hjem med masse penger ;)

Hva mener du med delene? Hvor finner jeg slike "deler"? Og det er jo for eksempel mange forskjellige hjelmer man kan velge osv. Hvordan vet jeg hva som passer meg best?

Lenke til kommentar
1, Jeg er nå lvl 7, snart 8. Jeg har gått 2 år frem i tid og nå er hele verdenen ødelagt. Jeg prøver å skaffe meg armor fra Corwen. Jeg har mer enn nok penger, men det går ikke an å velge craft. Hva har jeg gjort galt? Hvordan er det man ruster opp armoren sin?

 

2, Hvordan tjener man mest mulig penger? Jeg tyar quester, men der får jeg mest experience poeng og slikt. Hvor går man for å tjene en del penger? Trenger det for å kjøpe en hel del ting. Nå har jeg kun 115 kronestykker.

 

Håper noen tar seg tid til å svare. Jeg venter spent :)

1. Det er ford du mangler delene til armor fek.stell\iron ignot

 

2. Selge items som du plukker opp. Og grinding desverre er også en måte.

Lag et party og gjør noen quests så kommer du sikkert hjem med masse penger ;)

Hva mener du med delene? Hvor finner jeg slike "deler"? Og det er jo for eksempel mange forskjellige hjelmer man kan velge osv. Hvordan vet jeg hva som passer meg best?

:hmm: Bruke salvage kit på forskjelige items fek. koster bare 100G for et vanlig

salvage kit. ;)

 

Expert koster 400G

 

 

 

2.Vilken hjelm du skal velge: du ser på om du trenger swordattribute (leif?)

har du 9 og har et sverd som krever 10 så tar du den hjelmen som gir deg 10.

Ellers er de like som regel.

Lenke til kommentar
whaaT?

like som regel, my ass!

 

Ihvertfall to andre ting å tenke på:

 

Armor"class" - varierer fra 1 eller no til over hundre eller no ^^

Andre attributes - f.eks +20% vs. lightning

:!: viste det var noe jeg glemte..

hehe :thumbup:

 

 

et lite tips hvis dere lurer på noe ang. guild wars - lag en ny tråd!

 

Hvis du bare skal si noe generelt, som f.eks "fy f*** så bra gw er!" kan du si det her :thumbup:

Lenke til kommentar

Kanskje du skulle valgt litt "fysiske" karakterer som warrior eller ranger...

 

Det som er morsomt er at det er en ren kunst å finne noen som passer perfekt sammen. har lest lange avhandlinger om hvorfor man bør valge hva. Det spesielle er at avhandlingene slår hverandre ihjel fordi målet med karakterene er forskjellige. Så valget tar man nok best selv. Les guider og bruk magefølelsen. Magefølelsen er undervurdert i spill :)

Lenke til kommentar
Eg bestilte GW på play.com på Tirsdag.. Når kan eg vente meg det i posten?

Kjem ann på kvar du bur. Har bestilt to spill frå cdon.com. Fekk dei tre dager etter bestillingsdag. Du har det sikkert i postkassa på Mandag.

 

Gled deg. :D

I dag er det Tirsdag og det er ei veke sida eg bestilte Guild wars fra play. Har ikkje fått det endå.. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...