Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vant beta key på gamer, og har spilt en helg. Blei så overbevist at jeg bestilte Collectors Edition med en gang :)

 

Det finnes flere tråder om GW på forumet, og minst 2 guilds er linket til i signatur så vidt jeg har sett... Men fortsatt ingen samletråd jeg har observert.

 

Noen som har noen meninger om spillet? Ikke la dette bli en wow vs GW tråd, men diskuter GuildWars ;)

Lenke til kommentar

Jeg har spilt en beta-weekend me nøkkeen jeg vant her på gamer (Takker for det)

Det var et utrolig imponerende spill, synes hvertfall jeg.

 

Dette er ment å være en samle tråd for alt som har med GW å gjøre, men helst ikke så mye snakk om WoW eller lignende, dette er tross alt en GW tråd.

 

:thumbup::yes::thumbup::yes::thumbup::yes:

 

Digger GW no sykt, konge spill :thumbup::love:

Lenke til kommentar

Åååh. Guildwars. Har ikke spillt det selv. Men sånn hele klanen gikk over til Guildwars da BETA events startet. Jeg venter i spenning og morer meg sterkt med Screenshots fra kompiser og bekjente.

 

Spillet kommer til å bli knaksuksess innen MMORPG verdenen tror jeg.

 

Nå som den snart er ute må jeg bare skrape opp små penger fra under sofan og håpe på å få nok til Guildwars på release dato'n. :cool:

 

-Jebus :w00t:

Lenke til kommentar

GW er IKKE et MMORPG, og det sier utviklere og.

ja ingen månedsavgift, men det betyr ikke at det ikke kommer til å koste noe å spille det, man må betale for expansions, og dem trenger man om man vil ha en kjangs i pvp.(etter det jeg har forstått, items og nye skills og levels muligens)

Lenke til kommentar

ja ingen månedsavgift, men det betyr ikke at det ikke kommer til å koste noe å spille det, man må betale for expansions, og dem trenger man om man vil ha en kjangs i pvp.(etter det jeg har forstått, items og nye skills og levels muligens)

 

Nei, nei og nei. :no:

 

Tatt fra : http://www.guildwars.com/faq/default.html

 

Will I remain competitive if I do not buy the expansion packs? Will I be able to compete with and against others if I have only some of the Guild Wars chapters?

Yes. Purchasing the newer chapters of Guild Wars will not make you strictly more powerful. You will have access to many more strategic options, due to the expanding nature of the skills, abilities, items and professions that you enjoy with each chapter. It would be similar to building a deck in Magic: The Gathering™: The more cards you own, the more different playing decks that you can choose from to use in the game. When you buy the chapters of Guild Wars, you will acquire a larger collection of skills and abilities from which to build your skill set, but you will not gain more power. So if you purchase a chapter and your friend does not, you will still be able to play competitively against and with one another.

Lenke til kommentar

Du forhåndsbestilte vel kan jeg tenke meg?

 

Vel, alt etter hvor du bestilte henne, så får du en pre-order key som du får spille med i neste betaweekend som er 15-17 April, og på den 27 og 28. (28 er release, men det går an å spille med pre-order keyen på den datoen, slik at det ikke gjør noe hvis spillet er forsinka.)

 

http://www.guildwars.com/faq/default.html

http://www.guildwars.com/events/faq.html

 

Der får du sikkert svar på noen spørsmål. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...