Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Problemet" i de alfa og betatestene jeg var med på var mangel på missions. Ser du bortifra quests og pvp så var det nok missions til å underholde en med spilledilla i en snau uke.

 

Lurer derfor på følgende:

 

1) Er det fremdeles bare et kart som omfatter Ascelon og Kylho?

 

2a) Hvis ja: Hva slags tema har de nye stedene?

2b) Hvis nei: Er det flere missions nå?

 

3) Hvor mange forskjellige "set" med armour er det nå på lvl 20?

 

4) Er det mulig å oppgradere guild hall'en sin?

Lenke til kommentar

1) Ja.

 

2) Jeg regner med at du spilte til Scatum Cay, som var det siste missionet i BWEene. Etter dette kommer du til ørkenen der det er 4 maps og mye EAs du må igjenom. Hvis du nå klarer dette begynner den store 'fight back'-kampen i Southern Shiverpeaks, Etter å ha klart dette kommer du til 'Flamme-øyen' nede til vestre som er der spillet stopper den dag idag.

 

MEN, PvE'n er ikke ferdig enda, I 'the underworld', en instance i Temple of the Ages, kan du sloss mot enda vanskligere skapninger. Disse er umennskilg vanskilge, men dropped i gjengjeld veldig godt.

 

3) 5 tror jeg, de fire standar pluss en 'ekskluvsiv' som koster flesk og ser kul ut. Det er også noe sko og hansker som er litt spesielle for hver klasse.

 

4) Ikke enda, men du kan velge mellom 4? ulike guild-haller, med hver sine styrker og svakheter.

 

 

 

Hangman: Du må gå rett fram i starten og følge veien til 'Borlis Pass'.

Lenke til kommentar
Jeg finner ikke flere missions, er litt lei av å gjøre quest's, hvor er neste mission?? (Har gjort det missionet som førte meg til Yak's Bend..)

Følg questet som går til Borlis pass, der vil du finne det neste missionet.

 

SGE7000, jeg ascended for nesten 2 uker siden :D

Lenke til kommentar
Jeg finner ikke flere missions, er litt lei av å gjøre quest's, hvor er neste mission?? (Har gjort det missionet som førte meg til Yak's Bend..)

Følg questet som går til Borlis pass, der vil du finne det neste missionet.

 

SGE7000, jeg ascended for nesten 2 uker siden :D

gratz :thumbup:

 

angrer så utrolig på at jeg valgte ra/wa!

hadde jeg vært mo/me så hadde jeg vært UTROLIG attraktiv for party's, og hadde vært mye lenger nå...

Lenke til kommentar
Var ganske morsomt i dag, 17 mai tog ingame. Prøver å klippe sammen film for å legge ut, men fraps har fucket avi filene :(

 

Anyways har noen screenshots jeg poster litt senere.

var det 17. mai tog i gw også?

og ingen sa ifra til meg?

 

jaja, får se filmen da :thumbup:

 

EDIT:

helt utrolig off-topic, men fy f*** så morsom den chinese-food greia i siggen din er, ~Alex~!

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar
Var ganske morsomt i dag, 17 mai tog ingame. Prøver å klippe sammen film for å legge ut, men fraps har fucket avi filene

 

Anyways har noen screenshots jeg poster litt senere.

 

Glede seg :yes:

Når blir desse bildene lakt ut? og blir de lagt ut her på denne tråden?

Lenke til kommentar

17. mai tog? :dontgetit:

 

 

Jeg fant ut i dag at det er søren meg stress med Necro i arena :(

Dem er ganske god på å gi non heftige blows i starten, men i lengden suger dem litt da. Vel, med de skillsa jeg har. :ermm:

 

Liker warrioren, med monk party.. mmh.. det er herlig :D Det er så utrolig gøy å meie ned en etter en.. :love: nesten uten å miste liv. :dribble: (thanks to monks)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...