Gå til innhold

Snakke om Guild Wars? Gjør det her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om en norsk side jeg kan bestille GW på? Det er utsolgt på di fleste :(

sjekk tidligere i tråden. du kan kjøpe koden over nett og så laste ned spillet...! ;) postet samtidig!

;) Men jeg har ikke visa, vil tro at man trenger det får å kjøpe koden. vet du ikke om en side? Ser Play.com er nevnt.. Er det ambefalt?

Endret av norseson
Lenke til kommentar

Max level i Guildwars er, og vil alltid være, 20.

Hvorfor?

 

Det er fordi det skal legges vekt på skills, og ikke på hvor lenge du har spilt. Dvs. at når du når level 20, har du fremdeles masse igjen å gjøre, både PvE og PvP. I PvP er det spesielt viktig, fordi i andre spill, som f.eks. WoW, drar man store fordeler av å være 5-10 levler høyere enn den man slåss mot, altså, du vinner fordi du har spilt mer.

 

Når det kommer til armor så kan den bare forbedres ved å finne en bedre crafter i en ny by.

Lenke til kommentar
Noen som vet om en norsk side jeg kan bestille GW på? Det er utsolgt på di fleste :(

sjekk tidligere i tråden. du kan kjøpe koden over nett og så laste ned spillet...! ;) postet samtidig!

;) Men jeg har ikke visa, vil tro at man trenger det får å kjøpe koden. vet du ikke om en side? Ser Play.com er nevnt.. Er det ambefalt?

play.com er å anbefale. kjøper mye musikk og filmer derfra. kjøpt et spill. :roll: men pass på toll grensen. ikke over 200.- ellers kommer det vel ca 100.- i tillegg. går 3-4 dager før det kommer da. alt etter. men har kun positivt å si om dem. :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som vet om en norsk side jeg kan bestille GW på? Det er utsolgt på di fleste :(

sjekk tidligere i tråden. du kan kjøpe koden over nett og så laste ned spillet...! ;) postet samtidig!

;) Men jeg har ikke visa, vil tro at man trenger det får å kjøpe koden. vet du ikke om en side? Ser Play.com er nevnt.. Er det ambefalt?

play.com er å anbefale. kjøper mye musikk og filmer derfra. kjøpt et spill. :roll: men pass på toll grensen. ikke over 200.- ellers kommer det vel ca 100.- i tillegg. går 3-4 dager før det kommer da. alt etter. men har kun positivt å si om dem. :thumbup:

takker ;)

Lenke til kommentar
Max level i Guildwars er, og vil alltid være, 20.

Hvorfor?

 

Det er fordi det skal legges vekt på skills, og ikke på hvor lenge du har spilt. Dvs. at når du når level 20, har du fremdeles masse igjen å gjøre, både PvE og PvP. I PvP er det spesielt viktig, fordi i andre spill, som f.eks. WoW, drar man store fordeler av å være 5-10 levler høyere enn den man slåss mot, altså, du vinner fordi du har spilt mer.

 

Når det kommer til armor så kan den bare forbedres ved å finne en bedre crafter i en ny by.

man finner ikke armor ute på "landsbygda" etter hvert heller? :ermm: hmm... må vel bare pløye meg videre da. :D hva er første byen man får over 50 i basic armor?

 

er spiff the warrior (lvl 15) i GW btw. bare ta kontakt om dere trenger noen å spille med.

Lenke til kommentar

En liten oversikt over hvor man får armor som warrior i Pre-Searing(av hvilke collector-e"):

 

Ringmail Hauberk

-3 Grawl Neclases

Kayleed v/broen til Regent Valley

 

Ringmail Leggings

-3 Dull Carapaces

Rowman v/Master Ranger Nente i Regent Valley

 

Ringmail Gauntlets

-3 Baked Husks

Jacob v/Hamish (merchant) i Lakeside County (v/jordet)

 

Ringmail Boots

-5 Gargoyle Sculls

Karleen i The Catacombs nær Munne.

 

Har ikke funnet noen hjelm enda.

 

Håper dette hjelper noen, det har vært en link til dette tidligere (side 10/11) men der var det bare 3 items for warrior.

 

Samt: Tapestry Shed leder til et mission senere i spillet, få denne av Gwen. Hvordan få den: Hent den ødelagte fløyten, kjøp en ny en til henne, gi henne blomster. Hvis du teamer med noen som har gitt henne kappen og dere møter henne, må du gi henne masse blomster... Og da kan man ikke gi henne kappen. Gi henne så mange blomster så tidlig som mulig, evt. kappen for å få tapestry-et.

Lenke til kommentar
Bestilte Trackmania Sunrise fra play.com for en stund siden, det kosta akkurat det samme som guild wars gjør nå... Da tok det veldig lang tid før jeg fikk det pga tollbehandling, toll og andre avgifter kom på litt over 100kr, så da ble det ikke så billig som jeg hadde trodd alikevel... Men slapp nå i det minste å betale frakt da..

Du skal ikke betale toll osv når et spill koster 18pund. Når du trekker fra det det faktisk koster i frakt ser man at selve varen kostet under 200kr. (selv om ikke du betaler frakten så blir den jo betalt)

ja men det måtte jeg. det er fordi hvis frakten ikke er spesifisert noe som den ikke er fra play.com så går de bare ut ifra prisen som står der. og når det er 17.99£ så blir det ca 215 kr noe som er over grensen, og vips så ble de 126kr rikere. det er sure penger ass.

Lenke til kommentar
Bestilte Trackmania Sunrise fra play.com for en stund siden, det kosta akkurat det samme som guild wars gjør nå... Da tok det veldig lang tid før jeg fikk det pga tollbehandling, toll og andre avgifter kom på litt over 100kr, så da ble det ikke så billig som jeg hadde trodd alikevel... Men slapp nå i det minste å betale frakt da..

Du skal ikke betale toll osv når et spill koster 18pund. Når du trekker fra det det faktisk koster i frakt ser man at selve varen kostet under 200kr. (selv om ikke du betaler frakten så blir den jo betalt)

ja men det måtte jeg. det er fordi hvis frakten ikke er spesifisert noe som den ikke er fra play.com så går de bare ut ifra prisen som står der. og når det er 17.99£ så blir det ca 215 kr noe som er over grensen, og vips så ble de 126kr rikere. det er sure penger ass.

Da kan du klage. Dette har faktisk vært oppe i "retten". (husker ikke helt hvor langt det gikk) Men det endte med at kunden fikk tilbakebetalt utleggene. De måtte gå ut ifra at play.com betaler minsteportoen som det koster å sende pakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...