Gå til innhold

MSN messenger grensen endret!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ikke sagt det: jeg har heller ikke behov for det selv har jeg bare 58, hvorav rundt 25 er med i klanen eller er medlem her på forumet.

Syns den lyden er fin jeg :love: , men 300 etterhverandre ville nok vært litt slitsomt ;) .

 

edit: Rome TW klan :roll:

 

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

En veninne av meg driver og roter rundt med to forskjellige MSN-adresser fordi hun har for mange kontakter. Uto og inn på de forskjellige adressene hele tiden for å sjekke om det er noen interessante folk der. Midt i en samtale må hun pluteslig bytte bare for å sjekke, heldigvis ligger jeg på begge adressene.

 

Kanskje jeg bør fortelle henne om at grensen har økt. :hmm:

Lenke til kommentar
En veninne av meg driver og roter rundt med to forskjellige MSN-adresser fordi hun har for mange kontakter. Uto og inn på de forskjellige adressene hele tiden for å sjekke om det er noen interessante folk der. Midt i en samtale må hun pluteslig bytte bare for å sjekke, heldigvis ligger jeg på begge adressene.

 

Kanskje jeg bør fortelle henne om at grensen har økt. :hmm:

Hørtes utrolig upraktisk ut :p

Lenke til kommentar

Nå som grensen er stilt opp et par hakk, burde ikke dette være noe problem, men hun kunne jo ganske enkelt benyttet flere klienter samtidig. Eksempelvis hadde det ikke vært umulig å bruke Trillian, GAIM, MSN og MSN Webmessenger i samme slengen. Selvsagt hadde en sammenfløyning til et program/metode vært det beste, men jeg har enda ikke sett en slik løsning.

Lenke til kommentar
Det må da være grusomt slitsom å ha så mange i kontaktlista si? Pling _____ har logget på, pling _____ har logget seg, pling, pling... Må da bli gal av det, greit nok at det går ann å slå av lyden, men det er fortsatt slitsomt med den "bobla"...

Offf, *grøsse*

 

Hater den lyden mer enn error-lyden i windows..

 

Jeg er motstander av alle mulige lyder fra pc'en/høytalerene, som ikke er musikk :p

 

 

Men 300 kontakter har man da nette brukt for :p

Lenke til kommentar
Nå som grensen er stilt opp et par hakk, burde ikke dette være noe problem, men hun kunne jo ganske enkelt benyttet flere klienter samtidig. Eksempelvis hadde det ikke vært umulig å bruke Trillian, GAIM, MSN og MSN Webmessenger i samme slengen. Selvsagt hadde en sammenfløyning til et program/metode vært det beste, men jeg har enda ikke sett en slik løsning.

Det finnes uoffisielle tillegg til MSN Messenger som tillater å ha flere åpne samtidig.

Det fins også klienter som kan bruke flere kontoer samtidig, for eksempel Mercury.

Lenke til kommentar
Det må da være grusomt slitsom å ha så mange i kontaktlista si? Pling _____ har logget på, pling _____ har logget seg, pling, pling... Må da bli gal av det, greit nok at det går ann å slå av lyden, men det er fortsatt slitsomt med den "bobla"...

Offf, *grøsse*

 

Hater den lyden mer enn error-lyden i windows..

 

Jeg er motstander av alle mulige lyder fra pc'en/høytalerene, som ikke er musikk :p

 

 

Men 300 kontakter har man da nette brukt for :p

kan bare slå den av da :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...