Gå til innhold

MSN messenger grensen endret!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mmm. Har bare 46 kontakter *patetiske meg*.

 

Tipper at det bare er sånne 14-tizz folk som får bruk for dette...

Det var jo kanskje et forsøk på et bra argument :hmm:

 

Jeg faller nok neppe innenfor "fjortizz"-kategorien din, men har allkevel full msn-liste. Har bare et ganske stort kontaktnett, og har hatt msn i en del år, så da blir det jo fort sånn :) Skal ikke se bort fra at det er et par kontakter jeg kunne klart meg uten i lengden men... Uansett fint at dem setter opp grensa :w00t:

Lenke til kommentar
Det ville nok holdt med 200 kontakter, synes jeg.

For dere, ja. Hvorfor klage på alle fjortissene? La nå de få gjøre AKURATT som de vil, om 100 holder for dere, så holder det ikke for alle, virker som om folk KUN tenker på sine egne behov her. :roll:

 

EDIT: Ikke rettet bare mot deg, altså.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Det ville nok holdt med 200 kontakter, synes jeg.

For dere, ja. Hvorfor klage på alle fjortissene? La nå de få gjøre AKURATT som de vil, om 100 holder for dere, så holder det ikke for alle, virker som om folk KUN tenker på sine egne behov her. :roll:

 

EDIT: Ikke rettet bare mot deg, altså.

Det var bare min mening :)

Lenke til kommentar
Den pling____ noen har logget på-lyden fikser jeg med å skru av høytalerne...

Verktøy - Alternativer - Generelt - Ta vekk haken på "Spill av en lyd når kontakter logger på eller sender en melding" ;)

Gjort det for lenge siden.

 

Har forresten slått av alle windowslyder, veldig praktisk når man hører på musikk.

 

Trådstarter: takk for linken, begynner å bli fullt

Lenke til kommentar

150 kontakter virker voldsomt men jeg ser ingen grunn til at Microsoft skal hindre folk i å ha flere kontakter enn det. Litt prinsippsak.

 

Tenk deg om dette hadde vært en begrensning på adresselista Outlook. 95% ville neppe oppdaget begrensningen og vært strålende fornøyd. De siste 5%'ene ville nok irritert seg grønn. Jeg ser ingen grunn til at microsoft burde nøye seg med 95% fornøyde kunder.

 

De burde gjøre alle glade ved å fjerne begrensningene så langt at det i praksis ikke er noen som vil nå dem. F.eks hadde en grense på 2^16 kontakter vært enkelt å implementere i programvaren, og ingen ville i praksis nærmet seg grensa. Da er det til og med tatt høyde for ekstreme brukere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...