Gå til innhold

Blizzard gir oss 2 gratis dager!


Anbefalte innlegg

Ser ut som Blizzard har litt dårlig samvittighet etter alt servertullet de har hold på med:

 

 

During the past two weeks, we experienced extended downtime during regular maintenance hours. Part of it was because of the patch released last Friday, which contained many new features, content, and improvements to World of Warcraft. However, it also contained a few bugs which caused interruptions in play time for some users. These bugs were quickly identified, and most of them have already been hotfixed. We plan on implementing fixes for the remaining bugs during this week's scheduled maintenance.

Therefore, all World of Warcraft players in Europe will receive a two-day time extension. We are continuously working hard to provide the best play experience possible, and we realize that extended, unscheduled downtime is frustrating. The two-day extension will be added to players' accounts later this week. We apologize for any inconvenience, and we once again wish you all good luck in your adventures in Azeroth!

 

Koselig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld meg, men hva i himmelens navn er 2 dager? Zero, njet, nada.

Tilsvarer vel 8 kroner eller noe sånt. Syns det blir en vits. Vet de har gjort det samme i eve og andre mmorpg. Men når vet du egentlig at du spiller for de to gratis dagene? Kanskje hvis du stopper betalingen, og så får du en mail om at du kan spille i to dager til? Hva hjelper det når du hadde tenkt å slutte i utgangspunktet. Nei, gi heller et par gullmynter eller noe slikt man faktisk kan bruke til noe.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Blir jo mye så lenge du bestemmer deg for å ta en liten 24/7 :) evt. LAN :p

Du har eit poeng der ja. :!: Men dei spiller WoW 24/7... Men seriøst så er 2 dager i det minste laget :hrm:

To dager er da ikke i minste laget. Har du opplevd feil i det siste som gjorde at du ikke fikk spille WoW på to dager? Jeg har ikke det. Var problemer de første dagene, men den siste tiden har gått veldig fint.

Lenke til kommentar

Jeg synes 2 dager er litt i minste laget. Spesielt når blizzard presterte åmiste kredittkortinformasonen min, og mine forhåndsbestilte 3mnd gikk tapt(hadde ikke betalt, heldigvis). Deretter frøs de accounten min i 2 døgn til jeg endelig fikk tilgang på account-management fikk jeg lagt inn ting på nytt og endelig spilt igjen. Dette skjedde med flere enn meg, og enkelte hadde tilogmed betalt.

Og for meg så veier ikke to hverdager opp for to tapte feriedager.

Lenke til kommentar

Hvis det skal være noe, så må det være 2 dager, altså 48timer fordelt på akkurat når vi vil. Serverne (bb) klikker hele tiden, og det tar vår tid før de får den oppe å gå igjen. Å kun gi to samenhengende dager som startert hvor betalingen vanligvis ville stoppet, er latterlig.... og da mener jeg ikke bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...