Gå til innhold

Moderatorer er snørrunger?


lie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi, synes det er veldig dårlig å stenge en post, også forsette å bruke det som den ble stengt for!

Fortsette å bruke? Eller bare bruke det i det relevante innlegget for å vise hvor irriterende det er? psilocybe bruker vel ikke store bokstaver til vanlig...

Lenke til kommentar
Kanskje et dårlig eksempel; La oss si at du vil stoppe noen ifra å skyte på noen andre.. Da tar ikke du å tar ifra våpnet til han fyren og starter å skyte slik som han gjør, og sier at slik gjør du ikke!

 

Eller`?

Prinsippet er det samme ja, men det der var en utrolig dårlig sammenligning.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg synes det Psylocybe gjorde var bra, det illustrerer hvor kjipt

det er å lese blokkbokstaver..

 

Evig leve Psylocybe!

Psilocybe ;)

 

han bruker jo store bokstaver nesten hver gang han stenger en tråd for CAPS i emnefeltet da..(hvertfall som jeg har sett)

 

 

denna tråden har blitt bumpa en del ganger nå :dontgetit:

Lenke til kommentar
denna tråden har blitt bumpa en del ganger nå :dontgetit:

Bumpet? Neeei... Det har kommet nye innlegg, ja, men et hvert nytt innlegg som kommer noen dager etter det forrige er ikke nødvendigvis et bump.

 

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt.

 

Altså, innlegg som inneholder ny "info" (her blir det nesten bare latterutbrudd uansett) er ikke bumping.

Lenke til kommentar
Jeg synes det Psylocybe gjorde var bra, det illustrerer hvor kjipt

det er å lese blokkbokstaver..

 

Evig leve Psylocybe!

Psilocybe ;)

 

han bruker jo store bokstaver nesten hver gang han stenger en tråd for CAPS i emnefeltet da..(hvertfall som jeg har sett)

 

Psulocybe må være den morsomste moderatoren på forumet. Jeg får nesten lyst til å lage en tulletråd bare for å få slengt en av kommentarene hans opp i tryne :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...