Gå til innhold

Nytt design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men ingen skjermkort i skjermkort kategorien ? det bør gjøres noe med !

Det er helt sikkert noe som blir rettet på!

Som du vet, så finnes det massevis av omtaler omkring skjermkort.

Husk at det er en "nyfødt baby" vi snakker om her da, navlestrengen er ennå ikke kuttet...

Lenke til kommentar

Heisann, der var det nye designet på plass. Gratulerer!

 

Jeg vil imidlertid påpeke at det er litt lite "luft" på siden... boksene ligger kliss inntil hverandre. Annonsene "ødelegger" alt... ikke at de bør fjernes, men de bør vel gjøres litt mer like?

 

Prisguide-greia ødelegger jo alt. Den rektangelen bryter jo med hele resten av designet...

 

Altså: litt mer luft og orden på annonser + prisguide, så blir dette knallbra!

 

EDIT: jeg synes ihvertfall annonsene fra andre medlemmer av hardware-nettverket (amobil) bør være mer tilpasset...

 

EDIT2: Jeg bruker Opera (7.54), og kommenterer etter det..

Endret av meastp
Lenke til kommentar

enig med prisguide og siste fra forum må flyttes på..

 

ellers mener jeg at artiklene på hovedsiden må ha annet oppsett.. ser veeeldig kjedelig ut med bilde til venstre og tekst ved siden av, i xx linjer nedover..

 

bedre med f.eks. 1 stor siste nyhet øverst, så f.eks. de 6 nest nyeste under, med 2 og 2 ved siden av hverandre, så 3-4 på den måten dere har nå under der igjen..

 

ellers smuuud design ;)

 

mvh

Frank

Lenke til kommentar

Meget bra! Gratulerer med dagen! Har virkelig ventet på dette og det ser veldig pent ut, bortsett fra at det kunne blitt litt mer luftig som andre har nevnt. Reklamene bryter litt. Den ideen om to rader med nyheter lenger ned på siden var også god.

 

Men som sagt "går det nok seg til". :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...