Gå til innhold

Nytt design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3-ordsregelen angår ikke tråder under "diskuter artikler" - rett og slett fordi emnefeltet fylles ut likt artikkelens tittel. Det er publiseringssystemet som automatisk genererer tråder til artiklene, men det er artikkelens forfatter som blir satt som trådens "eier". Derfor gjelder altså ikke regelen for bla. denne kategorien. Artikkelforfattere skal da tross alt slippe å måtte tenke på det også: "Bryter artikkeltittelen min med forumets 3-ords -regel?". Ingen regel uten unntak, heter det - og her er altså unntaket fra 3-ordsregelen.

Så er altså det klarlagt en gang for alle.

 

Når det gjelder prisguide-banneren, vil den bli fjernet til fordel for en "i fokus" -boks (lik den på HW). Jeg må bare få fokusboksen til å samarbeide med meg før jeg legger den ut, så i mellomtiden blir prisguide-boksen værende.

 

Ellers blir IKKE reklamene forandret. Vi kan ikke (alltid) forlange at reklamene skal passe med vårt design; det er det annonsørene som i all hovedsak avgjør (selv om vi har visse regler på hva vi absolutt ikke aksepterer). Videre er det ofte inngått felles avtaler for flere sites i nettverket, og ettersom alle har litt forskjellig design kan vi ikke kreve reklamer som "passer inn" hos oss.

 

Når det gjelder de andre synspunktene som nevnes her, skal jeg forsøke å gjøre alle til lags så godt jeg kan. Dog ber vi om forståelse for at vi ikke kan følge alle oppfordringer. Det er ikke alt som lar seg gjøre pr. i dag, og vi har en del andre ting å ta hensyn til som kommer foran lesernes ønsker.

Men når alt er fikset og "fintunet", tror jeg nok de fleste vil være meget fornøyde.

Etter vår mening er i alle fall det nye desinget MILEVIS bedre enn det gamle. :)

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er nevnt før i tråden (har dårlig tid så har ikke lest gjennom):

Dere budre gjøre noe med "sistie i forumet"-boksen. Den var veldig uoversiktlig nå.

Jeg syntes den gamle plasseringen var mye bedre, altså på toppen av siden.

Jeg syntes også at dere burde legge ut "nyheter"-boksen. Den bør være med på forsiden.

 

Mine synspunkter...

Lenke til kommentar

"Siste fra forum" plasserer seg i bunnen på siden i Internet Explorer. Jeg har ikke helt skjønt hvorfor ennå, men regner med å få fikset det. Den skal ligge øverst på høyre side, slik den gjør i Opera og Firefox.

 

Nytt skin til forumet er under utarbeidelse.

Lenke til kommentar
"Siste fra forum" plasserer seg i bunnen på siden i Internet Explorer. Jeg har ikke helt skjønt hvorfor ennå, men regner med å få fikset det. Den skal ligge øverst på høyre side, slik den gjør i Opera og Firefox.

 

Nytt skin til forumet er under utarbeidelse.

Jeg bruker firefox. Det er merkelig det der med browsere. Det er alltid en som lager trøbbel...

Lenke til kommentar
#rightmenu må settes til venstre med float: left i css og ikke med absolutt posisjonering. position: absolute må også fjernes fra divven som er rundt rightmenu...

 

tror det skal funke bedre da...

Nope, no luck. Satte den til float: right; uten noen som helst endring.

 

Div'en som står rundt rightmenu har ikke absolutt posisjonering. Stilsettet som styrer designet heter style.css og ligger på roten. Finner du ut av det, blir jeg GLAD! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette var jo noe mer moderanes :thumbup:

 

Hvor er "Om oss"-knappen?

 

For å få litt fart i dette tredimensjonal-grafikkytelse-laget burde det jo være en link direkte til prosjektet, samt en topp-tre rangering, på fremsiden.

 

For å stresse dere ytterligere,

 

tadam tim tim:

 

Hvordan går det med denne her?

 

Der er gått 14343 timer og 28 minutter siden denne vifteguiden ble lovet. Hva ville Insomiac sagt dersom han oppdaget dette :p

Lenke til kommentar

MagE: Som det står over; nytt skin til forumet er på tapetet, men vi må få selve siden til å fungere skikkelig først.

 

Kvakksalveren: Litt OT her, men testbenken er for tiden hos meg for oppgradering, men ELFA har bestemt seg for å restnotere noen av delene. Om jeg ikke husker fullstendig feil har selve databasen vært under utvikling lenge, men har på grunn av forskjellige ting ikke vært prioritert i det siste - bl.a. på grunn av for svak testbenk.

Lenke til kommentar

:thumbup:

 

Jeg vet vi beveger oss ut på viddene her, men du kunne jo lage en worklog for så å lage en oppsummerende artikkel når du er ferdig.

Det virker som om det er mange som er interessert i elektronikk på dette forumet. For dem kunne jo denne blitt en slager, samtidig som testbenken blir "kvalitetsikret". Dersom dere ikke vil at noen andre skal vite hva dere driver med så er jo det forståelig. Hvis det ikke er så kritisk så skriv for all del en arbeidsrapport. Det burde være en smal sak å skrive noe slikt for sitt eget prosjekt.

 

Slike tiltak virker inkluderende og er utelukkende positivt for forholdet mellom "gutta på gølvet" og ledelsen bla bla bla . . . :sleep:

 

Det var nesten alt for i dag :blush:

Forumtida tar ikke hensyn til sommertid dersom man ikke er innlogget. På en annen side hvem bryr seg om de som ikke er innlogget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...