Gå til innhold

Nytt design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempe fint design! med tanke på header/logo og meny.

 

Utenom dette er det bare et forferdelig rot med reklame som ikke passer inn i designet's farger og en nyhets boks som ser veldig anonym ut i alt rotet,dette blei sikkert litt overdrevet men det var dette inntrukket eg fekk ved første glans på siden.

Kansje litt padding på den siste fra forumet boksen?

Lenke til kommentar
Kjempe fint design! med tanke på header/logo og meny.

 

Utenom dette er det bare et forferdelig rot med reklame som ikke passer inn i designet's farger og en nyhets boks som ser veldig anonym ut i alt rotet,dette blei sikkert litt overdrevet men det var dette inntrukket eg fekk ved første glans på siden.

Kansje litt padding på den siste fra forumet boksen?

:yes:

 

Godt utgangspunkt, men det gir et rotete inntrykk, og trenger mer luft rundt ting. Den Prisguide-tingen var bare en pine og en plage, og det er alt for mye reklame som tar opp plassen.

Lenke til kommentar

Fint med ny logo, men denne tok veldig mye skjermplass, særlig sammen det grusomme prisguidebanneret.

Innholdet på siden blir en liten bolk nederst, det blir litt feil for meg når logoer og og reklame får dominere over innhold og navigering.

Synes det er lite gjennomtenkt at man må se så langt ned på siden for å finne det faktiske innholdet/artikelen. Man må faktisk ned på nedre halvdel av skjermen (1280*1024) før innholdet begynner.

Noe som gjør at hele siden oppleves som noe som er slengt sammen i en fei(litt sånn brevkurs i webdesign fra MI). De forskjellige elementene på siden passer liksom ikke sammen.

Funksjonaliteten er blitt dårligere slik jeg opplever det pr. idag.

Dårligst i hw-nettverket med god margin.

 

Ternigkast 2

Lenke til kommentar

140x350_komplett_no_nyttar.gif

 

Er liksom ikke helt sikker på hvor lenge siden det var nytt år. Men her i Bergen er solen begynt å varme igjen.

(Herlig med 20 grader i solen.)

 

Og er det ikke på tide med litt flere nyheter? Trenger vel ikke bare ting dere har gjort!!!

Hva med andre ting som skjer på OK fronten.

Ny produkter fra Microplex - 3dfxcool OL.

Liste over ting dere skal til å teste? Da vet vi hva vi kan glede oss til.

En Overklokking Blogg? (Ny kule dippedungser til å ha til\på pc'en? - Nye rekorder ol.) Noe alla Spille bloggen til VG.

Hva med en system der brukere kan få en e-mail når det er en nyhet?

 

Sikkert mer dere kan finne på. :thumbup:

 

PS. Likte oppgraderingen deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...