Pilot_ Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Imorgen er konkurransen ferdig folkens, send inn då! Fristen går ut ved midnatt i morgen. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Konkurransen er endelig ferdig, og vi i dommerpanelet har kommet fram til at den endelige vinneren ble ED209. Vi gratulerer så mye med seieren og som vinneren av 1 års abonnement av Digital World! Takker også for alle som sendte inn sine bidrag Endret 2. mai 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 den nye siden må være det latterligste forsøket jeg har sett. Må være logget inn for å se på og laste ned ting som medlemmer har lagt inn. uff uff, dette blir for kommerst. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Om du ikke liker det er det ditt problem. Hvis du ikke gidder å sette av 1min til registrering kan du bare ha det så godt. Minner også om at det ikke bare er medlemmer som har lagt ut komponenter. Vi har imidligertig ikke satt user-access på å kunne lese tutorials. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Har jeg sagt det er ditt problem ? Fritt land, fritt forum. Bruke 1min på registrering som er helt unødvendig ser jeg ikke meninga med. Bruker jeg heller den internasjonale siden der man slipper å registrere seg. Kos dere! Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Har jeg sagt det er ditt problem ? Fritt land, fritt forum. Bruke 1min på registrering som er helt unødvendig ser jeg ikke meninga med. Bruker jeg heller den internasjonale siden der man slipper å registrere seg.Kos dere! koser meg eg Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Det er nettopp på denne måten vi skiller ut de som virkelig interresert seg fra de som ikke engang gidder å registrere seg. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 evt mister bidragsytere for ett idiotisk kommærst registrerings mas. My two cents. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 evt mister bidragsytere for ett idiotisk kommærst registrerings mas. My two cents. Å miste deg virker ikke som et stort tap da. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 evt mister bidragsytere for ett idiotisk kommærst registrerings mas. My two cents. Å miste deg virker ikke som et stort tap da. skal vi bli personlige nå da, idiot ? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 skal vi bli personlige nå da, idiot ? Det var da ikke pent sagt. Hvorfor kaller du meg idiot? Jeg gikk da ikke så hardt frem. Mente bare at kverulanter inne på Sketchup sia kan vi holde oss foruten. Lenke til kommentar
andm Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Kan jeg få spørre om hvorfor dere må ha alle brukerne registrert? Jeg har ingenting imot å registrere meg for å laste ned filer o.l. som andre har brukt tid på å lage, men jeg vil vite nøyaktig hvorfor, og hva dere skal med opplysninger og loggføring av alskens aktivitet. Jeg ser i hvert fall ingen grunn til å påtvinge registrering i en database for å ha mulighet til å laste ned filer. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Som jeg sa tidligere er det for å luke ut de som virkelig er intressert fra de som egentlig ikke er det. Vi oppgir ikke personinfo på noen måte. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Informasjon: Personangrep tolereres ikke, heller ikke i denne tråden. Ok, da prøver vi å komme litt inn på temaet igjen... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 du får gi meg advarsel da, hvis det er ulovlig å si sin mening om en person som snakker nedsettende om meg på dette forumet. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Er sykt høy pris...Tror de kunne tent mer viss de solgte den for en god del mindre, og lagde en slags pro version som er litt bedre... Holder på å lage en hjemmkino nå... uuuu... tøffingen joooo... Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Hver så grei å ikke ødelegg tråden med drittslenging da, Viss du ikke liker siden kverna så driter du i å bruke den, men dritslengingen kan du spare oss for, og det gjelder ikke bare deg. Lenke til kommentar
andm Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Som jeg sa tidligere er det for å luke ut de som virkelig er intressert fra de som egentlig ikke er det. Vi oppgir ikke personinfo på noen måte. Det er bare det at ikke alle blir like fristet til å «grave dypere» i nettstedet dersom registrering er obligatorisk for å kunne skue mesteparten av innholdet. Dette gjelder både de «virkelig» interesserte og de litt mindre interesserte ... Skjønte ikke helt svaret ditt, der du forklarer at meningen er å «luke» ut brukergrupper ved hjelp av registrering, men men. Det får være det samme. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 32 brukere har allerede registrert seg. Vi har prøvd å gjøre registreringen så enkel og rask som mulig. Som sagt er man ikke nødt til å være medlem for å kunne lese guider, noe som kan være med på å vekke brukerens interresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå