Gå til innhold

Command & Conquer, Nytt Spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Vet noen om RA3 blir isometrisk eller i 3D som generals?

Vi har ikkje fått så mykje info fra utvikler/utgiver?

Edit: Spillet vil bygge på en oppdatert SAGE-motor, altså systemet som står bak både Command & Conquer: Generals og The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth.

Endret av zefler
Skrevet
EA er vel innblanda i spillet. Les øverst!

Jeg håper at de som laget de eldre spillene skal være med å lage dette. Red Alert 2 var faktisk en videreutvikling av Tiberian Dawn, og i MIX-filene ligger det faktisk rester etter Red Alert (1).

Skrevet (endret)
Vet noen om RA3 blir isometrisk eller i 3D som generals?

Vi lever i 2005...... ;)

Generals var god underholdning i 1-2 ukes tid.... Synes faktisk at Tiberian Sun er det beste :p

Endret av Prebo
Skrevet (endret)

har ikke prøvd RA noe særlig, men jeg og en kamerat hadde mye moro med SP og MP C&C TS :D

husker jeg gikk amok med trainer med evig penger, så bygde jeg så mange sånne robot folk som jeg ikke husker hva heter og masse andre ting så det ble en stor farget klump på det mini mappet. det lægga en del og mener jeg. heh..

Endret av 2mass
Skrevet

har mistet litt interessen i c&c spillene.c&c generals var et bra spill,men ikke i samme klasse som redalert2 og tiberium dawn.

Skrevet

Skal du spille mot kompiser i multiplayer, som jeg synest er mest artig(jeg har ikke engang giddet å spille SP-delen), så er Generals ZeroHour det absolutt beste spillet som noensinne har kommet i C&C-serien.

Skal du derimot spille mot dataen som bruker samme banale taktikken hele tiden, så kan sikkert de andre spillene være greie nok.

Skrevet
Generals ZeroHour går de tidligere spillene en høy gang...jeg mener, spill ZeroHour online i et par mnd og gå så tilbake og gjør det samme med noen av de tidligere spillene....er så elendig og kjedelig at en orker ikke mer en to timer, helt absurd dårlig, rett og slett.

Helt enig! General: Zero Hour er jo bare det beste C&C spillet som er laget noen gang. De eldre C&C blir bare møkk til sammenligning. Hvem bryr seg om singleplayer delen? Dette er jo et multiplayerspill for svarte....

Skrevet (endret)

Håper i hvertfall spillet vil inneholde den Hell march låta(driit feet) da, eller en forbedret versjon :whistle::thumbup:

Endret av Mala
Skrevet
Håper i hvertfall spillet vil inneholde den Hell march låta(driit feet) da, eller en forbedret versjon :whistle::thumbup:

noen som vet om det er mulig å få tak i en soundtrack-cd fra RA-spillene? hadde vært litt qlt å ha...

Skrevet
Håper i hvertfall spillet vil inneholde den Hell march låta(driit feet) da, eller en forbedret versjon :whistle:  :thumbup:

noen som vet om det er mulig å få tak i en soundtrack-cd fra RA-spillene? hadde vært litt qlt å ha...

Du kan pakke ut AUD-filene og gjøre dem om til wav og så brenne dem. (Dette er forutsatt at du har et lovlig eksemplar av spillet) Jeg tror at XCC Mixer kan gjøre dette: http://xccu.sourceforge.net/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...