Fat_ASS Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 kommer resident evil 4 til PC??? Leste en test på itavisen men det sto bare at det var til gamecube?!
Fat_ASS Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 Kommer værtfall til PS2 senere. Men PS2 og gamcube har så dårlig HW at de kan aldri få noe særlig grafikk! vil ha nydelig doom3 eller riddick grafikk med bra gameplay...=) riddick var bra gamepley også men det har jeg klart...
Windoge Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Hadde spillet kommet til PC i tillegg, så tviler jeg på at grafikken ville vært så veldig mye bedre.
Döden Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Kommer værtfall til PS2 senere. Men PS2 og gamcube har så dårlig HW at de kan aldri få noe særlig grafikk! vil ha nydelig doom3 eller riddick grafikk med bra gameplay...=) riddick var bra gamepley også men det har jeg klart... Nei. Ikke i det hele tatt. Grafikken er rett og slett nydelig...
Fat_ASS Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 Nei. Ikke i det hele tatt. rolleyes.gifGrafikken er rett og slett nydelig... Haha du har jo tydeligvis ikke mye peiling når du sier slikt... :!: Får aldri grafikk nok på PS2 til å kunne sammenlignes med pc uansett hvor bra de kanskje har gjort det på resident evil! De har bare laget en illusjon om at det er bra! men egentlig er det crappy oppløsning å egentlig alt crappy.. Vis du har spilt riddick å doom3 så vet du at det ikke kan sammenlignes!
Wooho Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Skulle øsnke at RE4 kom til PC jeg også. Den blir ganske nedgradert grafikkmessig når den kommer til PS2.
rulleguru Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Nei. Ikke i det hele tatt. rolleyes.gifGrafikken er rett og slett nydelig... Haha du har jo tydeligvis ikke mye peiling når du sier slikt... :!: Får aldri grafikk nok på PS2 til å kunne sammenlignes med pc uansett hvor bra de kanskje har gjort det på resident evil! De har bare laget en illusjon om at det er bra! men egentlig er det crappy oppløsning å egentlig alt crappy.. Vis du har spilt riddick å doom3 så vet du at det ikke kan sammenlignes! Nå snakker han ikke om PS2 men gamecube versionen, som faktisk er utrolog bra. Grafikken er bedre enn doom3 etter min mening, god grafikk måles ikke i oppløsning, men hvordan det oppfattes visuelt. Derfor er grafikk subjektivt og varierer fra person til person (som at noen liker Picasso og andre Odd Nerdrum). Grafikken er litt kornete, noe som kler spillet meget godt (som at håndholdt kamera kler Blair Witch Project, eller grovheten i dogmefilmer), dette er pga en tvskjerm er begrenset. Klager du også når du ser DVD?, det er samme oppløsning.
Fat_ASS Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 Klager du også når du ser DVD?, det er samme oppløsning. Data animasjoner i et spill er jo som du å alle vet noe helt annet enn en film på vhs eller DVD! dårlig argumentasjon!
Kuroneko Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 (endret) Ettersom hardware blir kraftigere og HD-TVer etterhvert vil oppheve den forferdelige oppløsningsbegrensningen til TVer tror jeg teknologien som ligger bak det visuelle i mindre og mindre grad ha betydning i forhold til håndverket som ligger bak. Hvorvidt en liker utrykket og ferdighetene til kunstnerne som har modellert og tegnet blir i større grad det avgjørende. Jeg er enig i at PCer i alle fall i dag er overlegne når det gjelder tekniske kvaliteter og dette har fortsatt sterk innvirkning på resultatet som blir presentert for brukerne... men å fullstendig se bort fra den allerede viktigere innvirkningen som kommer fra skapernes ferdigheter og stilvalg er etter mitt syn naivt, stivt og trangsynt. Edit: skrivefeil og klønete formuleringer Endret 31. mars 2005 av Kuroneko
Møkkalasset Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Gnger at spill kommer til konsoler først Men er vell meir penger for dei å hente der
fAight Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 (endret) Får aldri grafikk nok på PS2 til å kunne sammenlignes med pc uansett hvor bra de kanskje har gjort det på resident evil! Ikke undervurder PS2. Du kan skvise ut mye bra fra den maskina. Prøv GT4 og Metal Gear Solid 4 Men, ja er veldig enig i at Pc'en har et mye større potensiale til å lage bedre grafikk. Det er ingen tvil om. De har bare laget en illusjon om at det er bra! men egentlig er det crappy oppløsning å egentlig alt crappy.. Jeg syns det er litt av poenget med god grafikk. Ved å legge til f.eks. blur-effekter (GTA 3), "kornete"-"gammel-videoapparat-grafikk" (RE4)...blir illusjonen og stemningen mye mer realistisk. Høy oppløsning er ikke alt! Haha du har jo tydeligvis ikke mye peiling når du sier slikt... :!: Vær litt forsiktig med sånne utsagn, det kan fort bite deg selv i ræva.. Ha en fin dag Endret 31. mars 2005 av ridgea
Fat_ASS Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 Vær litt forsiktig med sånne utsagn, det kan fort bite deg selv i ræva.. Ha en fin dag smile2.gif Ja er som oftes det...unnskyld... Men uansett hva de gjør så vil ikke grafikken bli noe i nærheten av grafikken til PC. Har PS2, Xbox å PC å ingen av consolene kan stå opp mot pc`en! HALO inkludert...
mushi Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Problemet ps2 har er jo at vis de skal holde seg på lik linje med de andre konsollene i grafikk, må den gjøre litt lavere oppløsning. noe som resulterer i mer gromsete bilde. men ps3 kommer vel snart å tar over... Men over til diskusjonen: kommer re4 til pc? selv tviler jeg da ikke alle de andre re spilla har kommet, men hadde ikke gjort noe om det kom
Øystein.F. Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Capcom har ikkje sagt noko om ein PC-versjon. Det er ytterst tvilsamt om det nokon sinne vil dukke opp, og eg kan nesten garantere at det ikkje skjer.
SkyMarshall Arts Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 DEt er fint. De konverteringene har bare sugd alikevel, desuten hører ikke den type spill hjemme på en pc. Konsoll er stedet for RE.
ttt Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Men PS2 og gamcube har så dårlig HW at de kan aldri få noe særlig grafikk! vil ha nydelig doom3 eller riddick grafikk med bra gameplay...=)riddick var bra gamepley også men det har jeg klart... kva spel som har den beste grafikken av desse to: spel nr 1 spel nr 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå