Claus3000 Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 (endret) Hva er det der...?? Endret 20. mars 2005 av Clausn
JBlack Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Bortsett fra kvalmende, og særdeles egnet til å provosere muslimer, så antagelig et verk som skal illustrere hvor nært beslektet griser og mennesker er. (96% felles genmateriale)
aadnk Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Det er nok etter alt å dømme datamanipulert, vil jeg tro. Hadde et slikt dyr dukket opp i virkeligheten, kunne man nok ha lest om det gjennom andre, mer seriøse kanaler enn Internett.
Claus3000 Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 Syns det ligner på en blanding av menneske, gris og hund...
Sovietpig Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Syns det ligner på en blanding av menneske, gris og hund... og ku
gspr Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Det er nok etter alt å dømme datamanipulert, vil jeg tro. Hadde et slikt dyr dukket opp i virkeligheten, kunne man nok ha lest om det gjennom andre, mer seriøse kanaler enn Internett. Øøøøøøøøøøøøøh, hvem har sagt at det lever? Du vet, det er godt mulig å lage skulpturer av ting som ikke finnes i naturen. Ting trenger ikke være DATAMANIPULERT.
Jan Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 HAHAAH! herregud..Nei hva kan det der være? datamanipulert hologenbilde?
aadnk Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 (endret) Øøøøøøøøøøøøøh, hvem har sagt at det lever? Du vet, det er godt mulig å lage skulpturer av ting som ikke finnes i naturen. Ting trenger ikke være DATAMANIPULERT. Trenger det ikke? For å være ærlig, svarte jeg vel egentlig uten å ha sett nærmere på bildet. Men jeg sa bare at det kunne være datamanipulert - ikke at alt annet var utelukket. Med den andre setningen min, mente jeg kun å svare på sovietpigs spørsmål om det kunne være ekte. Det skulle ikke være et argument for den første setningen. Trolig burde jeg kan hende ha sitert sovietpig når jeg svarte på det. Nåvel, da vet jeg i hvert fall det til neste gang. Endret 19. mars 2005 av aadnk
TanglewoodD Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Labrador elrno ? Kanskje en kinesisk ekspriment for å få mer mat av hunder ? Hvem vet
Gef Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Det ser ut som en voks figur. Tviler på at noe slik er ekte.
Grundig Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Selvfølgelig er det ikke ekte! Fatter ikke at folk kan tro det. Man ser jo at det der er fake. Mest sannsynlig dataanimert.
gspr Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Selvfølgelig er det ikke ekte! Fatter ikke at folk kan tro det. Man ser jo at det der er fake. Mest sannsynlig dataanimert. WHY? Hvorfor er SKULPTURER blitt så jævlig usannsynelig?
P-in-P Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 (endret) Enig med gspr! Det er helt klart en skulptur og ikke animert Men bra laget er den absolutt Edit: Ikke "om", men "og"! Endret 20. mars 2005 av P-in-P
lodott Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 (endret) Er ganske sikker på at jeg leste i en avis at det der en geit (m/unger) som har blitt barbert. Akkurat hvorfor noen gidder å gjøre det vet jeg ikke. Eneste jeg reagerte på er ørene som jeg ikke synes er veldig lik de geiteørene jeg har sett. Endret 20. mars 2005 av lodott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå