Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

vell hadde utrolig lagg og kom ikke ut av BG :p så stakk jeg ut og så kom jeg tilbake og wow loggin er drittreg :(

edit: cant logg into wow at this time

Endret av mobilfreek
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å stenge alle serverne på 15 minutters forvarsel, uten å klare å oppgi noen utdypende forklaringer på hvorfor eller når de kommer opp igjen er faenmeg et nytt historisk lavmål fra Blizzard sin side. Fucking numbnuts... :mad:

Skrevet
Å stenge alle serverne på 15 minutters forvarsel, uten å klare å oppgi noen utdypende forklaringer på hvorfor eller når de kommer opp igjen er faenmeg et nytt historisk lavmål fra Blizzard sin side. Fucking numbnuts...  :mad:

5868040[/snapback]

whine whine whine... det var insane lagg på serverne det er grunden

Skrevet (endret)

Må være det ja, var oppe i 2000ms i går kveld.. Rundt 12 på kvelden.. I gnomeregan!!

(Turalyon)

Edit:

Fram med CS igjen.. :(

Endret av Caddy
Skrevet
Å stenge alle serverne på 15 minutters forvarsel, uten å klare å oppgi noen utdypende forklaringer på hvorfor eller når de kommer opp igjen er faenmeg et nytt historisk lavmål fra Blizzard sin side. Fucking numbnuts...  :mad:

5868040[/snapback]

5868055[/snapback]

Hallo. Har du lest navnet på denne emnetråden??

Skrevet

vell ser at det er mange servere opp nå , etter lang venting på status siden .

en annen til jeg la merke til var at neste alle serverne var bemerket som tekniks fulle , men i us så var ingen merket som teknisk fulle :/

Skrevet

>,< (34 bruker(e) leser denne tråden )

Var i wsg to ganger idag, den første gangen vant vi og alt var greit helt til jeg trykte på leave battleground. Satt helt fast der, etter 10min ble jeg dca og fikk verken honor eller badges.

Skrevet

5868040[/snapback]

5868055[/snapback]

Hallo. Har du lest navnet på denne emnetråden??

5868127[/snapback]

har du åpna wow igjen? står grunn der...

Skrevet (endret)

Kom inn på character list men "World server down".

:( satt også fast inne i Stratholme tiligere på dagen..

Men hvist jeg er heldig krasja Stormscale før guilden tok Golemagg. Skulle vært surt å miste Azuresong Mageblade pga. -ett- raid jeg ikke var med på.

Edit: INNE!!(11)

+Guilden ikke rakk å drepe noe som helst i MC. :)

Edit2: Datt ut igjen. :D

Endret av mini me
Skrevet
Kom inn på character list men "World server down".

:( satt også fast inne i Stratholme tiligere på dagen..

Men hvist jeg er heldig krasja Stormscale før guilden tok Golemagg. Skulle vært surt å miste Azuresong Mageblade pga. -ett- raid jeg ikke var med på.

5868267[/snapback]

hvis det er noen trøst fikk vi 2 azuresong på 2 raids etter hverandre (søndag + mandag, reset) :)

Skrevet

prøver å loggen inn på wow, men kommer bare til handshaking og så kommer unable to connect :S no sitter eg å hører guilden gjøre MC på teamspeak.

CURSE U BLIZZARD! CURSE U!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...