Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja tror du ikke frostwisper går ned når jeg er mitt i scholomance! :realmad:

5759600[/snapback]

 

så heldig du er.. Scholo må være den kjedligeste instancen i spillet :p Har kanskje noe med at jeg har gjort den minst 1000 ganger uten å få den staven :s

 

Anyways.. ser ut til at spilletiden min er gått ut nå :( blir ikke noe wow på meg i kveld, og det er ikke sikkert jeg kommer meg til byen i morgen heller for å kjøpe gamecard :mad:

Lenke til kommentar

Ganske komisk å se hvordan lag-problemene artet seg i går egentlig.

 

Etter å ha logget inn så viste ikonet ved minimap'en at jeg hadde mail, men ingenting lå i mailboksen når jeg sjekket. Like etter begynte den første klagingen på lag, både i general og guild chat. Deretter prøvde jeg å teleportere meg til Darnassus, men jeg endte opp på samme sted som jeg var (brukte opp en rune of teleportation). Prøvde så å informere guilden om at jeg ga opp for kvelden, men da fikk jeg beskjeden "You are not in a guild". :!: På det tidspunktet var Ironforge helt tomt, jeg kunne ikke se noen andre spillere eller npc'er for den del.

 

Utlogging eller exit game fungerte heller ikke, så det ble alt-f4.

Lenke til kommentar
Ja tror du ikke frostwisper går ned når jeg er mitt i scholomance! :realmad:

5759600[/snapback]

 

Er det ikke det han pleier å gjøre? ;)

 

Uansett - Draenor var helt håpløs i går - er vel ikke så mye bedre i dag med "patch-day"-fenomenet osv. Vi har sluttet å gjøre BWL på onsdag - lag mens man gjør Vaelastrasz eller da man holder på i supression room fant vi ut var lite gunstig forrige onsdag. Får satse på at vi får noen skikkelige forsøk på Broodlord i morgen.

Lenke til kommentar
ingen lagg på burning blade rofl :D

5796030[/snapback]

 

Håper det var ment som en morsom spøt, BB er helt fryktelig i dag. Meg og en kompis DC`er hele tia, lag som fan osv osv..

Dette er slettes ikke bra :/

 

Edit : Viste seg å være en feil med tele 2 akkurat denne dagen, så for dere som opplevde esktrem lag, så har dere trolig Tele2. Men det er fikset nå :)

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...