Aldrack Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hei! Startet min 4. character idag fordi jeg ikke kom inn på main serveren. Begynte som human priest. Dette var jo kjempegøy! "Problemet" er bare at jeg trives godt med min main char som er troll mage, pluss at jeg har brukt en tauren hunter også (4. er er undead warlock som ikke er mye brukt). Lurte på om det var andre som spiller med flere char`s samtidig og synes dette går greit Det er jo bare ikke nok tid!
chokke Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 ikke noe problem. VAnskeligste er å finne hvem jeg vil spille som. Har en 29 prest dom høyest, men det er så kjedelig. Bruker også en rogue i 12 litt, og enda mindre 8 hunter. Vil ha alle i høyere lvl, men vil ikke spille (kjedelig)
uberhunter Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hmm, jeg har level 38 troll priest som main character, level 7 undead warrior og en drøss av level 1 folk på Daggerpine, en level 12 human paladin og 14 night elf hunter på Dunemaul, og til sist en level 10 dwarf rogue på Burning Legion, til påska skal jeg starte en human warrior på Burning Blade Det er nok ikke bare du som har problemet
Grabby Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hvis jeg lager en drøss med level 1 folk hvil disse da samle opp mer tid som rested mens jeg spiller på en annen character?
Anubizzzz Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 jeg har 4 char. og jeg syntes det er vanskelig og velge. men det ender opp med at jeg spiller på min rouge som er lvl 59 3/4 .. bare få pucha den til 60 så blir det vel noe spilling på ud mage lvl 10 eller human pally lvl 13.
Dʋgɢtung Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har satt opp et lite "system" nå hvertfall. Alle på Burning Blade. Jeg har en main char som her human paladin level 38 (så å si level 39), en level 16 night elf hunter, en level 7 human warrior og en level 3 night elf priest jeg nettopp har startet med. Siden den er 1,5 level som er max på rested, pleier jeg å spille mest med main characteren min (eller med en av horde-characterene mine på Shadowmoon). Tilbake til poenget, jeg lar de andre tre characterene mine ligge på innet når jeg ikke spiller, slik at de samler opp rested. Det er ikke de jeg spiller mest med kan du si, men det er greit å ha noen alternative characters man kan levle fort med når det går sent med main char. I tillegg er det ikke alltid jeg gidder å sitte i kø for å spille på Burning Blade, når jeg kan komme rett inn på Shadowmoon
Fnix Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg hater å lage 'alt's'... Jeg liker min rogue! Jeg skjønner bare ikke at folk lager alt's får å få en pause istedet får å lv'e opp main char til lv 60. Ja, det kan være fustrerende å ikke ha noe sted å grinde/queste, men bare add en drøss med folk på din lv til din friendlist så ser du hvor de er.. Problem fixed! Sikkert mange som er uenig men for meg så begynner ikke spillet før lv 60, hvor det er foreløpig bare om å gjøre å ha best gear. Å jeg gleder meg som en liten unge til PvP honor, battlegrounds kommer
.V. Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 I tillegg er det ikke alltid jeg gidder å sitte i kø for å spille på Burning Blade, når jeg kan komme rett inn på Shadowmoon :!: Shadow Moon er det nesten alltid kø på, gjerne opp til 500+ i kø på en travel kveld. En av grunnene til at jeg først og fremst spiller på Silvermoon...
MysticoN Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Har selv laget en del alts.. men hver gang i spiller med de savner jeg main cha min.. Main er lvl 38 orc hunter. har oxo en lvl 12 orc shaman, en lvl 10 female orc shaman:p, en lvl 5 human warlock (hata å vere alliance så spiller ikke mer med den), en lvl 6 orc warlock og en lvl 9 undead mage.. for tiden spiller jeg vel bare med main, men har fått mer og mer tura på undead.. syn ikke de kan vere hunter:) kan hende i lager en undead priest snart for å teste det..
Dʋgɢtung Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 I tillegg er det ikke alltid jeg gidder å sitte i kø for å spille på Burning Blade, når jeg kan komme rett inn på Shadowmoon :!: Shadow Moon er det nesten alltid kø på, gjerne opp til 500+ i kø på en travel kveld. En av grunnene til at jeg først og fremst spiller på Silvermoon... Ooops Jeg klarte visst å skrive feil, siden det jeg mente å si var Shadowsong og ikke Shadowmoon
.V. Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 I tillegg er det ikke alltid jeg gidder å sitte i kø for å spille på Burning Blade, når jeg kan komme rett inn på Shadowmoon :!: Shadow Moon er det nesten alltid kø på, gjerne opp til 500+ i kø på en travel kveld. En av grunnene til at jeg først og fremst spiller på Silvermoon... Ooops Jeg klarte visst å skrive feil, siden det jeg mente å si var Shadowsong og ikke Shadowmoon DA så. Shadowmoon er nemlig "technically full", syns det var litt rart det ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå