Gå til innhold

Hvem har den beste avataren v2

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Du kan stemmer på 2 personer sin avatar, og det skal begrunnes hvorfor du har stemt på han/henne.

:whistle:

Endret av @kd
Skrevet
TLZ_Eye_Avtar_HWno.gif

TLZ.Bildet hans er svært bra laget og har en stilig blå effekt, liker øyet.

dessuten så er nicket han med på bildet, greit og vite at det er han som har lagd det.

:yes: Enig...

*lete etter kandidat nr. 2*

Skrevet
Blir det flere kategorier?

(leif)

Ikke så jeg har planer om..

Men folket hører jo ikke på basic regler som står først i threaden så :shrug:

Skrevet
TLZ har en god avatar.  Lett å se at det er han som er på ferde.

Stemmer du nå på noen eller poster du bare for å poste?

Ene stemmen går til TLZ

Skrevet (endret)

Jeg synes at TurtleMan har det morsomste og beste avataret. Hvis dette hadde vært ITpro, da hadde jeg visst mange flere morsomme avatarer. :yes:

av-48589.jpg

Begrunnelse: TurtleMan har valgt et avatar som er kjempemorsomt og som passer til nicket. Spesielt godt liker jeg den enkle grafikken med de morsomme, store, sjeløyde øynene. I tillegg har han en matchende signatur på ITpro, der det står: "Jeg er her for å lære å utvikle meg selv." Personlig synes jeg det er like morsomt hver eneste gang jeg støter på ham. :lol:

Endret av Ole Johan
Skrevet (endret)

Artig tråd :D

Det er så mange artige, så jeg vet ikke hvilke jeg skal velge, men:

av-16476.pngBandidos Pelle: Den er rett og slett stilig. For-seg-gjort(?) og en jeg begynner å kjenne igjen godt.

fincelle.gifGoophy: Den har, som nevnt tidligere, bare satt seg inn. Er en av de få man alltid kjenner igjen. En god-avatar.

Jeg burde sikkert nevnt mange andre, som antakelig er enda bedre, men det er vrient å huske alle. :hmm: BReal, Psilocybe og TLZ er også gode.

PS: Hva betyr IMO?

Endret av kennethdammyr
Skrevet

Eg stemmer på følgende:

av-16476.png Bandidos pelle sin avatar fordi eg syns den rett og slett er bra laget!

av-54368.jpg RobB sin avatar for den er søt og passer til søte RobB. :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...