Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor går du på første date?


Anbefalte innlegg

Ja skal prøve og få til noe i morra, men skulle gjerne hatt noen tips. Etter som den forrige gangen gikk til til h* Så da lurer jeg på hvor er det dere har den første daten? Kafe, Kino, hjemme?? hvor da? De som har mange slike erfaringer kan vel også gi en slags sucessrate på de forskjellige stedene. Om det er noen forbinnelse da.

Og sist men ikke minst: til jentene på forumet, hvor liker dere og bli tatt på første date?

 

Er 19år bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[...] hvor liker dere og bli tatt på første date?

På rumpa? :blink:

 

Gå på en kafé, et litt rolig sted der dere kan prate sammen, men hvor det samtidig sitter en del andre folk. Så blir det ikke så beklemt. Kanskje en kinotur etterpå, avhengig av hvordan det går. Bor du i Oslo? Ta henne med på Bare Jazz, rett ved stortorvet.

Endret av Antikapitalist
Lenke til kommentar
[...] hvor liker dere og bli tatt på første date?

På rumpa? :blink:

 

Gå på en kafé, et litt rolig sted der dere kan prate sammen, men hvor det samtidig sitter en del andre folk. Så blir det ikke så beklemt. Kanskje en kino etterpå, avhengig av hvordan det går. Bor du i Oslo? Ta henne med på Bare Jazz, rett ved stortorvet.

Tenkte på at noen kunne missforstå, men gadd ikke endre det :roll:

 

mhm Kafè er planen min iallefall.

Lenke til kommentar
Her i Bergen, er det konge å gå rundt på bryggen om sommeren. Reker, Jordbær. :)

Kino tror jeg skal bli bra.. :thumbup:

 

Lykke til.

Enig. Bryggen om sommeren.. mmm.. *lengte etter sommer*

 

Jordbær, is, reker.. :love:

 

Kino er jo klassikeren, men den bør kombineres med noe før eller etter, f.eks mat. Man bør nesten spise også. Spørsmålet er hvor godt du kjenner jenta. Du vet selv om dette er en date hvor du kan ta etter hånden hennes på kinoen, eller om det er en date for å bli bedre kjent.

 

Er hun veldig forelsket så kan til og med mcdonalds funke.. men skal du virkelig svinge i gang noe, så planlegger du daten og foreslår hva dere kan gjøre, og hvor dere skal spise. En litt pen restaurant? Hvis hun liker kinamat, og du ikke vil bli helt ruinert, så kan det være et godt alternativ.

 

Hvis du skal ha daten hjemme for en filmkveld, bør du kanskje ha litt plass hvis dere ikke er helt trygge på hverandre? Det kan kanskje bli for intimt for tidlig? Men på en annen side.. er dere forelsket så går det meste..

Lenke til kommentar

Lag mat selv, hvis du klarer. Kanskje det bare er noe jeg innbiler meg, men jeg har på følelsen at det kan imponere jenter. Spesielt hvis dere skal kjøre go-cart er dette kanskje en idé, siden det ikke er så langt unna. Hvis du tror hun liker overraskelser og at go-cart er noe for henne, kan du si "kom til meg da-og-da, så spiser vi (ikke si at du lager maten,) og så skal vi finne på noe gøy etterpå. "(Ikke si "gøy" på en sånn måte at hun tror du har tenkt til å pule henne på den første daten ;) )

 

Forutsetter som sagt tre ting:

1: Du kan lage mat.

2: Hun liker overraskelser

3: Hun kommer til å trives med go-cart

 

Når det gjelder maten, er det veldig mange ting som kan lages enkelt, er eksotisk og som smaker veldig godt.

Lenke til kommentar
Jeg går for cafe med atmosfære!

Jepp, anbefales. Resturant blir litt formelt. Bar kan for bli litt useriøst, i tillegg kan alkohol føre til "fullstendig sammenbrudd i kurtiseringsfasen". Husk at uttrykket "To pils?!" i praksis betyr ca 12 til 15 pils for mykje.

 

Forslaget til G2Petter kan være ein skikkelig braksuksess. Problemet er at det er risikabelt. Dersom ho er vegetarianer eller har glutenallergi kan det bli problemer. Uansett kan det vere vanskelig å finne noko ho likar å ete. For å unngå dette kan du gjere research blant venninnene hennas osv. Dette kan jo vere ofte litt vanskelig.

 

Da er det tryggere å gå på cafe med atmosfære og variert meny. Det beste av alt med cafe er at du kan utsette ryddinga i ungkarsbula eit par dagar til :D

 

 

NB!

Det er forskjell på cafe og veikro.

Dette er ikkje et jobbintervju, CVen kan legge igjen heime ilag med attester frå tidligere seksualpartnere og psykriatere.

La ho få snakke litt innimellom, og ikkje skryt av kor mykje hår du har på qcken.

Dersom du har gullfiskhukommelse bør du ta med diktafon i jakka, alt ho seier må du nemmlig huske til neste gang.

Lenke til kommentar

Går for La Dolce Vita siden det ikke finnes noen vettuge cafèer hvor jeg bor:( Den er ikke for fin men samtidig bedre en cafè. Da er alt i boks bortsett fra at jeg er ikke sikker på og se henne senere i dag. Det medfører jo visse ting som at jeg ikke kan spørre henne... Men uansett, skal gi rapport.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...