Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utslitt. Det er det første jeg tenker når jeg ser slikt.

Enig, den her er MYYYE fetere!!

:dribble::dribble:

ÅH! DEN VAR VÆFFAL PHET!

 

Dritdeilig å sitte med også, jeg har prøvd og det var som å bli født på ny.

 

DEN ER SÅÅÅ KUL AZZ!

 

Nei... Fra støt til kanelboller... En gitar blir bare penere og penere som åra går ;)

Lenke til kommentar

Jeg ser litt på Stratocaster. Hva er forskjellen på alle de ulike modellene? Jeg forstår ikke alt som står i beskrivelsene :p Hva er f.eks. forskjellen på Fender USA og Fender Japan? Hvis jeg kjøper en stratocaster, er jeg ikke opptatt av utseende eller signatur eller noe. Jeg regner med at en Clapton signatur-modell ikke er bedre å spille på enn en uten noen signaturer.

 

Noen som kunne gitt meg en liten pekepinn på hva jeg burde se etter? Jeg har spilt akustisk i 2 år, og føler at jeg har blitt ganske brukbar på fingerspill. Nå vil jeg lære meg å bruke plekteret og spille med forsterker. Jeg spiller hver dag, og gitaren vil følge meg i alle år :)

 

(Vet at jeg har mast om "gitarkjøpet" mitt her inne før :p)

Lenke til kommentar

De Japanske modellene skal visst være av dårligere kvalitet, har jeg hørt, mao. Jeg er ikke helt sikker. Skal du ikke spille på konserter, å du ikke bryr deg 100% om lydkvaliteten, å heller mer om prisen, går det sikkert?

Spiller du hver dag, å vil ha gitaren LENGE, hadde jeg ikke hatt tvil engang. - Såklart den av best kvalitet.

Endret av DrCoxyCox
Lenke til kommentar
De Japanske modellene skal visst være av dårligere kvalitet, har jeg hørt, mao. Jeg er ikke helt sikker. Skal du ikke spille på konserter, å du ikke bryr deg 100% om lydkvaliteten, å heller mer om prisen, går det sikkert?

Spiller du hver dag, å vil ha gitaren LENGE, hadde jeg ikke hatt tvil engang. - Såklart den av best kvalitet.

 

Selvsagt :) Men pengene spiller jo også en vesentlig rolle. Har liksom ikke ubegrenset ^^ Er Mexico modellene også av dårligere kvalitet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...