Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Sjekk ut sinnsykt gitarspill! Det desidert raskeste jeg har sett!  (beklager om den er posta før)

 

Moroa begynner etter 22 sekunder

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-5...&q=rusty+cooley

6226534[/snapback]

Virket ganske stilig, var litt fine melodier og ikke bare fart. Men gud, er så stygt når folk har gitaren i danseband høyde.

6227760[/snapback]

 

Selv bruker jeg dansebandhøyde! :love: Spiller bass riktignok, men jeg liker det best.

 

Men klabert, tror Jimmy Page ville vært en smule lavere på kulhetsskalaen hvis han hadde hatt gitaren høyt oppe :tease:

Endret av arianar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.ultimate-guitar.com/tabs/j/jerryc/rock_on_tab.htm

 

Sett på den tab'en AnaXyd? Virker ganske korrekt det lille jeg prøvde og det er nok ikke så veldig vanskelig å putte den inn i Guitar Pro.

6205759[/snapback]

Åh uff.. Jeg har sett på den, men syntes det er vanskelig å skjønne de der... Også er det enda vanskeligere å putte dem inn i GP! :hmm:

Men driver å laster ned den tab samlinga! Og regner med at Rock On er der...

Men det som jeg syntes er rart, er at Rock On tabsa ikke er på hjemmesida til Jerry! :hrm:

 

Edit: Forresten, takk for at du fant den! :D

6208508[/snapback]

 

ROCK ON tabsen er på hjemmesiden hans jo! har den jeg... bare spør hvis du vil ha den:P

6225754[/snapback]

Er den? Hvor da? Kan ikke finne den jeg... Kunne du ha gitt den til meg da? Du kan poste den her, slik at andre kan få den samme gleden! :)

6226272[/snapback]

 

jepp her er den!

6227147[/snapback]

ouups... bare bruk denne linken:

http://jerryc.tw/lessons/JerryC_Canon_Rock.gp4

6227152[/snapback]

Det der er Canon Rock taben... Det er Rock On taben vi er ute etter... :hmm:

Lenke til kommentar
Kanskje et veldig dumt sporsmaal,men bruker man delay da man spiller soloer?

6240727[/snapback]

 

Det er jo helt opp til deg selv, er ingen fasit på sånt. Selv bruker jeg delay til sånn ca alt mulig jeg spiller.

6240820[/snapback]

Jeg og, får en mye finere følelse. Høres ikke bare ut som en som spiller på gutterommet.

Lenke til kommentar
Hva syntes dere om BC Rich gitarer? Har en venn av meg som skal kjøpe Warlock, men jeg syntes det blir litt for, tjah.. Røft med en slik en...

6254369[/snapback]

 

litt smådårlig lyd, i hvert fall på de billigste (har to kompiser med warlocker), men de er lettspilte og hvis kameraten din liker uteseendet så er det vel ok :p

 

De litt dyrere BC Richene er dog en del bedre på lyd.

Lenke til kommentar
Hva syntes dere om BC Rich gitarer? Har en venn av meg som skal kjøpe Warlock, men jeg syntes det blir litt for, tjah.. Røft med en slik en...

6254369[/snapback]

 

litt smådårlig lyd, i hvert fall på de billigste (har to kompiser med warlocker), men de er lettspilte og hvis kameraten din liker uteseendet så er det vel ok :p

 

De litt dyrere BC Richene er dog en del bedre på lyd.

6254391[/snapback]

Tviler på at han merker at det er dårlig lyd... Tror ikke han har den evnen til å høre det... :p

Lenke til kommentar
Hva syntes dere om BC Rich gitarer? Har en venn av meg som skal kjøpe Warlock, men jeg syntes det blir litt for, tjah.. Røft med en slik en...

6254369[/snapback]

 

litt smådårlig lyd, i hvert fall på de billigste (har to kompiser med warlocker), men de er lettspilte og hvis kameraten din liker uteseendet så er det vel ok :p

 

De litt dyrere BC Richene er dog en del bedre på lyd.

6254391[/snapback]

Tviler på at han merker at det er dårlig lyd... Tror ikke han har den evnen til å høre det... :p

6254410[/snapback]

 

Jepp derfor er de geniale som nybegynnergitarer... Etter min mening da

Lenke til kommentar
Må få kjøpt meg en kasse gitar som jeg kan bare sitte på diverse steder ute i sommer å spille.  :D

6255171[/snapback]

AEG10E_BK.jpg

Ibanez AEL10E

 

Den er fin og god å spille på, også når du er hjemme kan du amplify'e og legge på Delay og Reverb og slå av lysa og spille deg inni en tørr orgasme.

 

Kun ca 3000,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...