Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yepp, det var en pen gitar. Gratulerer!

 

Irriterer meg at jeg ikke har ubegrenset med penger. (Ikke egentlig, men dere vet.) Det er et par gitarer jeg har lyst på.

 

Geir :)

6288004[/snapback]

 

Hah. Sier du?

6289418[/snapback]

Aye! Spesielt har jeg lenge ønsket meg en Guild X500T, med soapbars (P-90 pickuper) Desverre ser det ut til at Guild har sluttet å lage dem igjen, etter at de ble relansert for 6 år siden. Men vi har jo alltid eBay!

 

Edit. Bildet forsvant, så jeg fjernet linken.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Mine er faringer er at Peavy ikke er så bra.. liker ikke lyden..

 

men for all del.. whatever floats your boat :)

6295610[/snapback]

 

den er grei nok den... heavy/Distortion lyden er egentlig ganske bra.. bra nok til hjemmebruk iallefall!!.. du må jo prøve den og like den selv!. det er det som er det viktige..

Endret av boneraw
Lenke til kommentar
Peavy forsterkere er da fete de, go for it. Og lyden i Peavey forsterkere dårlig? Tullball, bare hør på en 5150 :) . Men det kommer vel ann på hva en foretrekker.

6296517[/snapback]

 

Siden 5150 er fet (noe jeg egentlig ikke er enig i heller, men så er ikke jeg noe metallhue uansett) så betyr det at en billig-billig-billig transistorsak til 2000 kroner er fet, bare fordi de er av samme merke? Trokke det, gitt.

Lenke til kommentar
Yepp, det var en pen gitar. Gratulerer!

 

Irriterer meg at jeg ikke har ubegrenset med penger. (Ikke egentlig, men dere vet.) Det er et par gitarer jeg har lyst på.

 

Geir :)

6288004[/snapback]

 

Hah. Sier du?

6289418[/snapback]

Aye! Spesielt har jeg lenge ønsket meg en Guild X500T, med soapbars (P-90 pickuper) Desverre ser det ut til at Guild har sluttet å lage dem igjen, etter at de ble relansert for 6 år siden. Men vi har jo alltid eBay!

 

Edit. Bildet forsvant, så jeg fjernet linken.

 

Geir :)

6291609[/snapback]

 

Grr. Du sitter med den deiligste gitarsamlinga jeg har sett fra privatpersoner, og du klager?

 

Beviser vel bare at mye vil ha mer. ;)

Lenke til kommentar
Peavy forsterkere er da fete de, go for it. Og lyden i Peavey forsterkere dårlig? Tullball, bare hør på en 5150 :) . Men det kommer vel ann på hva en foretrekker.

6296517[/snapback]

 

Siden 5150 er fet (noe jeg egentlig ikke er enig i heller, men så er ikke jeg noe metallhue uansett) så betyr det at en billig-billig-billig transistorsak til 2000 kroner er fet, bare fordi de er av samme merke? Trokke det, gitt.

6297110[/snapback]

 

Det sa jeg da ikke heller, men synes fortsatt den peaveyen er en grei øvningsforsterker. Kunne jo evt. sjekket ut en cube...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...