Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tsk.

Ei jente velta min Les Paul Custom, to dager etter at jeg kjøpte den. Halsen sprakk, pickupswitchen ble formelig knust inn i gitaruen og rett under bridgen ble det et fint, stort hakk.

Aldri sett gitaren i nærheten av senga.

Skrevet
Tsk.

Ei jente velta min Les Paul Custom, to dager etter at jeg kjøpte den. Halsen sprakk, pickupswitchen ble formelig knust inn i gitaruen og rett under bridgen ble det et fint, stort hakk.

5640055[/snapback]

Den var litt lei...

Skrevet
Tsk.

5640055[/snapback]

Eventuelt: Hold deg unna jenter! ;)

Gode gitarister henger ikke med jenter. (Med mindre de er jenter selv.) De sitter hjemme og øver. Det er derfor de blir så gode, de har ikke annet å gjøre på.... :p

I alle fall min unnskyldning for at mitt gitarspill ikke er helt på høyden. :innocent:

Geir :)

Skrevet
Eventuelt: Hold deg unna jenter! ;)

Gode gitarister henger ikke med jenter. (Med mindre de er jenter selv.) De sitter hjemme og øver. Det er derfor de blir så gode, de har ikke annet å gjøre på.... :p

I alle fall min unnskyldning for at mitt gitarspill ikke er helt på høyden. :innocent:

Geir :)

5640221[/snapback]

Good point..

Skrevet
Tsk.

5640055[/snapback]

I feel better now.

Thank you. :)

Skrevet

Ikke at det hadde så mye med saken å gjøre. :p

Uansett, jenter er alltid kjekke å ha, men aldri la dem være nær gitarene dine. :mad:

Nå er Les Paulen lånt bort mot en Squire Fender Stratocaster. Dårlig trade, anyone? :!:

Skrevet

Er det slik at man kan "spille inn" fingrene? For det er helt umulig for meg å holde enkelte grep. Fingrene bare krøller seg og det er bare umulig. Men går de seg til etterhvert?

Skrevet
Er det slik at man kan "spille inn" fingrene? For det er helt umulig for meg å holde enkelte grep. Fingrene bare krøller seg og det er bare umulig. Men går de seg til etterhvert?

5642668[/snapback]

Jada. Øve, øve, øve. :)

Som oftast er det berre å finne den riktige måten å holde akkorden på.

Skrevet

Jada, det er i stor grad en tilvenningssak.

Husker jeg selv slet med mange grep i starten, men etterhvert blir fingrene dine vant til å strekke seg slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...