Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holy Jesus on a crutch! Fy balle å kult. Sånn skal jeg lære meg, her, nå med en gang. :p

5618007[/snapback]

 

hehe lykke til. det der ser krevende ut.

5618053[/snapback]

 

For de som lurer heter gitaristen justin king! det er flere videoer på nettsiden hans! Videoen her er råere! Bare gå på media!

Endret av Erelend
Lenke til kommentar
Holy Jesus on a crutch! Fy balle å kult. Sånn skal jeg lære meg, her, nå med en gang. :p

5618007[/snapback]

 

hehe lykke til. det der ser krevende ut.

5618053[/snapback]

 

For de som lurer heter gitaristen justin king! det er flere videoer på nettsiden hans! Videoen her er råere! Bare gå på media!

5618778[/snapback]

 

til tros for at navnet sto i navnet på filmen så regnet jeg med at folk skjønte hvem han var. men godt innlegg. ska sjekke det ut nå =)

Lenke til kommentar
Noen som vet om gode og ukjente gitarmerker?

5633127[/snapback]

 

 

heheh...jeg kan bygge deg en aldeles utmerket gitar helt etter dine egne ønsker, og du kan få kalle den hva du vil.

 

Og der tror jeg det ligger, det finnes mange små-byggere rundt omkring. Aberet er vel at det koster skjorta, singletten, underbuksa og to par sokker.

 

Det finnes en engelskmann, Patrick Eggle som laget/lager svært gode gitarer. Vet ikke om firmaet eksisterer lenger, men jeg kan huske at et par av modellene hans var imponerende saker. Ikke hestedyrt heller. Vet som sagt ikke hvordan det står til i dag.....

Lenke til kommentar
Noen som vet om gode og ukjente gitarmerker?

5633127[/snapback]

Da må jeg få slå et slag for min gitarbygger Henki (han bygget min Tux Thinline, og jobber nå snart med min nye strat).

 

Eugen Guitars

Websidene er gamle og utdaterte, han sier han skal lage nye, men han har alt for mye å gjøre...

 

MR-Cut.jpg

 

Han har også bygget gitarer for folk som Mads Eriksen: Link. (En tur innom albumsiden hans anbefales. Flere av låten ligger som MP3. Southern Tornado anbefales som fingergymnastikk...)

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Har klart å få et hakk i lakken bakpå halsen min. Pittelite, såvidt eg kjenner det òg, men dæven så irriterande det er! :@

5633994[/snapback]

Jeg ser motsatt på det. Hakket er nødt til å komme før eller senere, så det er like greit å bli ferdig med det... ;)

 

Det er selvsagt kjedelig hvis det er en gitar du skal selge, men hvis ikke er det bare slikt som skjer. Og denne gitaren antar jeg at du har tenkt å beholde. Nå slipper du å tenke mer på det, og kan spille fletta av folk uten å være så redd for å holde gitaren strøken.

 

Men det er klart, akkurat når det skjer får du et aldri så lite "Å, nei..." :cry:

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gitar?

Møbel.

Takk.

 

Men det som er litt irriterande er at eg ligger og kjenner på det når eg speler. Er liksom rett ved 5. bånd. Ikkje det at det går ut over spelbarheita elns, men likevel. Litt æsj. =/

5635365[/snapback]

 

Etterhvert vil kanskje hakket, og ripene og skrammene være med på å gi gitaren litt ekstra karakter.

(for den VIL få riper og hakk og skrammer)

 

Men sånn er det med alle nye ting.

Endret av Tumbleweed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...