Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noen erfaringer med en Ibanez RG370DX? Har tenkt å kjøpe en gitar til rundt 5000,-

 

Spiller for det meste rock/metal.. :)

tja, virker da som en bra gitar, men humbuckere gir deg vel en litt mer "metal"-lyd, men det at det er doble single-coils hjelper vel på?

 

-----------

 

Hvor vanskelig er den raske soloen i "One" egentlig?

Da mener jeg hvor vanskelig det er å få den til nogenlunde ok - så nemilg på en tab at den gjentok seg selv veldig mye, så den kan da ikke være vanskelig?

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar
Noen som har noen erfaringer med en Ibanez RG370DX? Har tenkt å kjøpe en gitar til rundt 5000,-

 

Spiller for det meste rock/metal.. :)

Eg er veldig glad i RG-serien til Ibanez, men det er heilt og holdent ein smakssak igrunn. Har sjølv ein RG470 og er veldig fornøgd med den. Prøv litt forskjellig før du kjøper.

Lenke til kommentar

Har en Louder SGE7000 fra før, en gitar som faktisk er god å spille med, men det støyer noe sinnsykt når den er koblet til forsterkeren. Har prøvd en annen gitar på den, og da ble det mye mindre støy. Det er pickups'ene som gjør det tror jeg.. Har ikke så mye kunnskap om pickups, humbuckers..

Lenke til kommentar
Har en Louder SGE7000 fra før, en gitar som faktisk er god å spille med, men det støyer noe sinnsykt når den er koblet til forsterkeren. Har prøvd en annen gitar på den, og da ble det mye mindre støy. Det er pickups'ene som gjør det tror jeg.. Har ikke så mye kunnskap om pickups, humbuckers..

:w00t:

 

 

DU OGSÅ!?!??!?!

Samme gitar jo :D

 

 

vet, den støyer noe helt forjævlig, men hvis du setter den på nest nederste mic-innstillingen (bridge, mid ?) så er den nesten helt stille ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...