Gå til innhold

Hva er DIN lengste uptime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bare hatt på maskina mi i litt over en time :blush: har vel hatt en oppetid på Windows XP på 7-10 dager tror jeg, men det begynner å bli en stund siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sinnsykt genialt med slikt... Må få meg ups altså...

Hvorfor? Helt bortkastett å bruke penger på slikt. Så lenge du ikke har et foirma som trenger det da. Men ikke for å skryte av. :roll:

Skrevet (endret)

En ukes tid, Windows XP. Har aldri behøvd å ha den på veldig lenge da... ihvertfall hvis den ikke er en server e.l.

Endret av TCi
Skrevet

7 mnd og 12 dager, med nesten 4 mnd før det - avbrutt pga strømbrudd

w2k på en p3 256MB RAM. ftpserver og diverse personlige server apps. null problemer.

Skrevet
Kjedelig at WinXP's "Reboot Later" etter hvert går lei av å mase, og rebooter uansett med mindre du sitter våken og passer på PC'n..

"Reboot Later" - hva er det for noe? Mener du at XP bare restarer seg selv? Har jeg aldri hørt om. kan du forklare litt nærmere?

Skrevet
7 mnd og 12 dager, med nesten 4 mnd før det - avbrutt pga strømbrudd

w2k på en p3 256MB RAM. ftpserver og diverse personlige server apps. null problemer.

Det er helt rått da! ::Respekt::

Skrevet

385 dager er vel det lengste jeg har hatt en maskin oppe.

win2k maskin med ups.

Her på jobben har vi dog en maskin som har vært på rundt 3år sammenhengende.

Linux boks som ble brukt som firewall før.

Skrevet

vel her gjelder bare windows (for ustabil til og klare (verdensrekord?) 6år@(debian?) linux)

så min windows på klarte 8 dager.(med AMD 64 "newcastle"@3ghz)

Skrevet

Selv, har jeg nettopp satt min egen rekord på 20d, 10h...

Jeg ble "lurt" til å avslutte et Program i oppgavebehandling, men skal ikke klandre noen andre for mine forsøk :)

Da jeg avsluttet det, ble ca: fem og fem programmer avsluttet, ettersom jeg trykte på en knapp da jeg hadde avsluttet det, og en liten rute med nedtelling til automatisk restart startet fra ett minutt, og nedover.

Skrevet
Man får ikke ups man kjøper ups.

jeg er jo ikke dum heller da, men det var en måte å ordlegge meg på! :mad:

Enjoy :)

Skrevet
Har hatt en pc med windows ME (ja, faktisk) oppe i 2 1/2 måneder. -Det er vel det jeg er mest stolt av :)

DET er ikke mulig :p

40 dager, WinXP SP2 er vel min rekord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...