Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?

Knofle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selvsagt se George Clinton & Parliament Funkadelic på Rockefeller imorra. Sett dem før også, helt kanon. Mer funky får man det ikke. Prince i juli ser jeg også ekstremt fram til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Infected Mushroom 17. september (ikke helt "snart", men har billett så) :fun:

Har for ÉN gangs skyld flaks mtp bursdag og alder - blir 20 bare noen få dager i forveien :new_woot: Hadde vært så utrolig typisk min uflaks å bli det noen dager etter i stedet. Hurraa :)

Skrevet

Nærmer seg stygt Jorddunst-festivalen på Frøya midt i juli, og der er listen (over de jeg skal se) foreløpig:

Kyuss Lives!

Nekromantix

Dr. Midnight and The Mercy Cult

Torch

Joddski

Guitar Wolf

Klarer sikkert å få presset inn flere også.

Skrevet

Jorddunst hadde vært fett å få med seg, men som vanlig går jeg glipp av det. -_-

I stedet blir det Vannspeilet 2011 på Orkanger i kveld og i morgen kveld, så i kveld skal jeg se:

Cunninlynguists og Chamillionaire (og sikkert Erik & Kriss, siden de spiller mellom først- og sistnevnte).

Og i morgen skal jeg se:

Rumble in Rhodos, Montée, Los Horribles, Lillasyster (for 7. eller 8. gang) og John Olav Nilsen & Gjengen.

Helst skulle man jo vært på Steinkjer og sett deLillos og Clawfinger, men det får så være.

Skrevet

Jorddunst hadde vært fett å få med seg, men som vanlig går jeg glipp av det. -_-

Det som irriterer meg mest med at jeg "må" på Jorddunst er at jeg misser Anthrax på Slottsfjell, og jeg har ikke anledning til å dra til Gøteborg i helga for å se Big4...

• 2 uker senere...
Skrevet

Foo Fighters med Kvelertak, Hovefestivalen og Iron Maiden med Alice Cooper ble gjort unna i et forrykende tempo!

Så er det Slottsfjell neste uke, deretter Øya i august. Fortsatt mye godsaker i vente! :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg (32) og pappa (61) skal på EUROPE konsert nå til helgen i Grebbestad i Sverige! Ikke langt unna Strømstad! Noen som blir med? :D

Thomas i Asker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...