Gå til innhold

En ny Fragmovie - Operation Deagle <3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik blinking til musikk, og så lenge, blir ganske irriterende

 

Noen fine frags, men publicfrags er litt kjedelige. Du kan jo spille en mix eller to med en eller annen tag?

Jaok, følte det passet akkurat med blinking jeg, men alle har sin smak.

 

Mix hadde funger utmerket, noen jeg kan joine?

Lenke til kommentar
Synst filmen var fin jeg :)

Takk skal du ha! :)

 

Hvis du først tar klipp fra public, så skal de være fine.

Kvalitet var ikke noe å skryte av.

Introen var helt grei.

 

MYE som burde forbedres. Lykke til med neste film (om du skal prøve deg på nytt.), for dette var ikke noe særlig.

Nei, da prøver jeg meg på nytt neste gang. Kanskje starte med eneste gang å filme, så jeg har nok av gode frags å ta av. Men blir nok neppe med en gang at jeg starter på ny film.

 

Jeg må også lære meg å ta bedre vare på kvaliteten, vet ikke om det bare holder med å kjøre Fraps opp i 30 fps jeg?

 

Bra du sier ifra :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg kjører "startmovie demo 50". :w00t:

Fraps fungerte ikke så bra her etter jeg lastet ned siste versjon. :hmm:

 

Setter sammen bildene i VideoMach (50fps). Setter til slutt sammen klippene i Vegas (29fps). Ser greit ut.

 

Like greit å kjøre 50fps, når tidsforskjellen bare er på sekunder.

Lenke til kommentar

Ehm.. jeg veit ikke om det er blanding av dårlig kvalitet på film + dårlig skjerm som gjorde det, men det så VELDIG ut som du løp rundt med 0 hp der fler ganger! :ermm:

En gang så det også ut som du hadde rød-merka hp, og blei skyti på, og gikk da opp igjen til 100 hp! :ermm:

Håper ikke disse observasjonene stemmer.. for cheatere liker vi ikke noe serlig! :no:

Men bortsett fra det, så det ut som utrolig masse gulling, og endel skills litt sånn godt miksa! ;) Fin film! :)

ELENDIG kvalitet riktignok da! ;)

Lenke til kommentar
Ehm.. jeg veit ikke om det er blanding av dårlig kvalitet på film + dårlig skjerm som gjorde det, men det så VELDIG ut som du løp rundt med 0 hp der fler ganger! :ermm:

En gang så det også ut som du hadde rød-merka hp, og blei skyti på, og gikk da opp igjen til 100 hp! :ermm:

Håper ikke disse observasjonene stemmer.. for cheatere liker vi ikke noe serlig! :no:

Men bortsett fra det, så det ut som utrolig masse gulling, og endel skills litt sånn godt miksa! ;) Fin film! :)

ELENDIG kvalitet riktignok da! ;)

Luring du eller?

 

Demo-bugs er kanskje et annet alternativ.

Lenke til kommentar
Jeg kjører "startmovie demo 50". :w00t:

Fraps fungerte ikke så bra her etter jeg lastet ned siste versjon. :hmm:

 

Setter sammen bildene i VideoMach (50fps). Setter til slutt sammen klippene i Vegas (29fps). Ser greit ut.

 

Like greit å kjøre 50fps, når tidsforskjellen bare er på sekunder.

Ja, jeg får prøve noe lignende neste gang jeg også, men lager det i Premier da, er fortsatt strålende fornøyd med det programmet!

 

0 hp tingen er bare bugs som sosohal sa. Tror jeg har sett ett par slike på andre clan filmer også.

 

Når det gjelder serveren, så håper jeg den kommer tilbake snart! Typisk at det skal skje akkurat nå!!! :hrm: Holder på med å snakke med noen andre også!

 

Jobber med saken, men bare oppdater siden vider, plutselig er det tilbake :)

Lenke til kommentar
Ehm.. jeg veit ikke om det er blanding av dårlig kvalitet på film + dårlig skjerm som gjorde det, men det så VELDIG ut som du løp rundt med 0 hp der fler ganger! :ermm:

En gang så det også ut som du hadde rød-merka hp, og blei skyti på, og gikk da opp igjen til 100 hp! :ermm:

Håper ikke disse observasjonene stemmer.. for cheatere liker vi ikke noe serlig! :no:

Men bortsett fra det, så det ut som utrolig masse gulling, og endel skills litt sånn godt miksa! ;) Fin film! :)

ELENDIG kvalitet riktignok da! ;)

Luring du eller?

 

Demo-bugs er kanskje et annet alternativ.

Jeg lo godt i vertfall! :!: :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...