Gå til innhold

En ny Fragmovie - Operation Deagle <3


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Stått på en stund nå, og har endelig kommet fram til ett resultat som jeg er godt fornøyd med. Selvfølgelig ikke like proff som de proffe lager en fragmovie, men jeg er fornøyd.

 

Dette prosjektet er også ett fritidsprosjekt, dette er andre gangen jeg lager en fragmovie. Jeg er derfor veldig liten bakgrunn med å lage film. Den første tørte jeg ikke legge ut, siden den ble så dårlig, men er en del mer fornøyd med denne.

 

Jeg kalte den "Operation Deagle <3", tøft navn, og nesten ingenting er bedre enn et soleklart deagle hs :D.

 

Enjoy, og kom gjerne med kritikk, både god og dårlig :)

 

Operation Deagle <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en helt grei film dette, likte intron veldig godt. :thumbup:

 

for å være litt kritisk så syns hvertfall jeg at aim maps gjør seg dårlig på fragmovies, pluss at mot slutten ble det litt overdervi effektbruk. pluss at det kansje var littfor mange public klipp.

 

men ellers en veldig bra film til å være din andre.. stå på videre. =)

Lenke til kommentar

Takker. Stolt av intro :love: hehe, men sant det med aim maps, bare syntes det ble litt som mange like klipp på nuke og dd2, også hadde jeg ett par klipp fra noen slike baner da. Men jeg skulle ha filmet noe annet ja.

 

btw. noe jeg glemte å fortelle angående public spilling osv. Så har jeg ikke clan for tiden, stund siden nå. Derfor all public spillingen, beklager dette.

Lenke til kommentar

hehehe nIIIIIce movie.....I :love: intro....

 

Skal jeg være VELDIG kritisk:

-Ikke public klips

-ikke samme fragg to/flere,sett de heller sammen da

-Greit nok med fraggs du tar oneshot på og sånn med det er jæ*li avslørende å stoppe klipp på et visst tidspunk,når du ser 1 til bak der. Du bare vet at der daua biig.no lizzom

 

Folk snakker om skill på fun maps....samma det...en fragg er en fragg samma f***

 

 

 

Men for all del!

Tøff film, og jeg vil veldig gjerne(hvis du har tid) at du hjelper meg med min film. *hint hint*

Lenke til kommentar
hehehe nIIIIIce movie.....I :love: intro....

 

Skal jeg være VELDIG kritisk:

-Ikke public klips

-ikke samme fragg to/flere,sett de heller sammen da

-Greit nok med fraggs du tar oneshot på og sånn med det er jæ*li avslørende å stoppe klipp på et visst tidspunk,når du ser 1 til bak der. Du bare vet at der daua biig.no lizzom

 

Folk snakker om skill på fun maps....samma det...en fragg er en fragg samma f***

 

 

 

Men for all del!

Tøff film, og jeg vil veldig gjerne(hvis du har tid) at du hjelper meg med min film.  *hint hint*

Jepp, takk for respons, syns det er veldig bra, for da kan jeg bearbeide det til neste gang.

Var nok litt stressa på slutten, ville ha ferdig filmen, men fikk aldri til noen flere deagle hs, så er enig det. Tok en sjanse :p Men bruker flere klipp neste gang.

 

Når det gjelder det med at andre kommer bak, og at du vet at jeg kommer til å dø, føltes det bare litt feil å vise meg dø da. Men enig det også. (bruke de sikre klippa neste gang :p)

 

Gjerne flere komentarer!!!

Lenke til kommentar

Fiffig intro for de som er hypp på epilepsianfall.

 

Synes ikke deagle preget filmen så veldig akkurat. Hence the title.

 

Hva mer? Jo, kvaliteten var ikke så fin. Da tenker jeg på fps'en. Det var veldig vondt å se på faktisk. Hva brukte du? Du kan ikke ha brukt 30...

 

Det siste hs'et på aztec er jo legendarisk. Så det var positivt.

 

Stå på. Kom med mer.

Lenke til kommentar

Ja, kvaliteten er nok lit dårlig ja. Jeg brukte 25 fps i Fraps, bare smelte alt sammen i Adobe Premier pro, og encoda med Dr. DivX.

 

Bruker 30 fps neste gang.

 

Siden jeg ikke har clan, så blir det litt teit om jeg bare skulle legge til ett tagg i navnet mitt bare for å ha det der. Er litt vanskelig, men bare det er greie nok frags på en public, så er det vel like greit vel, som tidligere sagt.

 

Vil bare spørre om hva du ikke likte med introen DevN?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...