Gå til innhold

Vi søker medarbeidere, deltidsstilling.


Anbefalte innlegg

Hardware.no fokuserer nå på å utvide prisguiden vår.

En av kategoriene vi nå skal få fart på er musikk. I denne anledning har vi behov for flere medarbeidere og rekruterer nå til dette. I utgangspunktet kan hvem som helst bli medarbeidere, det vi krever er at dere er pliktoppfyllende og greie å ha med å gjøre. Samt at dere har god kjennskap til internett og klarer å bruke det fornuftig, dette er viktig da alt gjøres gjennom et administrasjonspanel vi har over nett. I tilleg må dere klare å lete fram relevant informasjon for produktene på nettet.

 

Dere får selvsagt betalt for jobben, betalingen foregår pr produkt man legger inn, og pr informasjon til produktet.

Våre nåværende medarbeidere har gitt tilbakemeldinger at med de nåværende satsene så ligger de på rundt 100 NOK pr time ved effektiv jobbing. Dette mener vi er en svært bra betaling når man ser på arbeidsforholdene:

 

- Jobb når du selv vil

- Jobb hjemmefra

- Jobb "nesten" så mye du selv vil

- Du behøver ikke jobbe et fast antall timer eller noe så lenge du gjør jobben din bra, og faktisk legger inn en del produkter.

 

Man har altså svært god kontroll selv og man tilpasser arbeidsmengden slik det passer best. Man kan jobbe 20 timer et døgn og tjene ca 2000 NOK på en dag, eller man kan ta en ukes pause uten å måtte bekymre seg over arbeidstider, altså veldig fritt.

 

Man må dog ha tjent over 3000 før man får utbetalt, dette beløpet har blitt satt i samsvar med våre nåværende medarbeidere og skyldes at vi ikke kan drive og betale ut 500 kroner osv om noen plutselig trenger penger.

 

Er det noe mer dere skulle lure på kan det taes direkte med meg over mail [email protected], eller i tråden.

 

Ønsker du å bli medarbeider så send meg en mail på [email protected]

 

 

-------------------------------------

OPPDATERING 10. mai 2005

-------------------------------------

 

Jeg må bare beklage at jeg ikke har fått ut fingern og svart i tråden tidligere.

Men nå har jeg altså fått fylt de plassene som var ledige.

Så til de som ikke har fått svar så kan det regnes som et nei.

 

Jeg hadde tenkt å svare alle, men jeg hadde ikke sett for meg at jeg skulle få såpass mange søknader, samt at jeg ikke har hatt tid til å svare hver enkelt.

Håper nå alle får det med seg her.

 

Derimot så sparer jeg alle søknader som kom inn, i tilfelle det skulle bli åpning for flere personer i nærliggende fremtid.

 

Til slutt, takk for bra respons, og beklager til de som desverre ikke fikk en plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke helt riktig.

Det man gjør er å legge inn produktene i databasen vår.

Informasjon som:

Artist, navn på album, spilletid, språk, sjanger, sporliste, media (cd/lp) osv.

 

Priser finner prisguiden automatisk den dagen vi begynner å levere prisguide på musikk, dvs når vi har fått inn tilstrekkelig med produkter innen musikk.

 

Produkter legger vi inn manuelt for å forsikre at vi har korrekt informasjon og så mye informasjon som mulig.

Lenke til kommentar
Hvordan kan dere "kontrollere" at man virkelig har jobbet, for eksempel, en time? Et visst antall album/info som skal legges inn eller hva?

Vel, det er jo ikke relevant hvor lenge man har jobbet.

 

Dere får selvsagt betalt for jobben, betalingen foregår pr produkt man legger inn, og pr informasjon til produktet.
Lenke til kommentar

Dette systemet har vi kjørt med en god stund og alt som legges inn av informasjon logges så vi har god oversikt over hva dere gjør, hadde vi ikke hatt det hadde vi jo heller ikke vist hvor mye dere skulle ha i lønn :)

 

Det er ikke snakk om anmeldelser, bare faktainformasjon om produktene.

Hvor mange vi skal ta inn for å begynne med musikk-kategorien er ikke bestemt. Men, det finnes UTROLIG mange album i verden, for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...