Gå til innhold

Siemens SXG75 (3G/GPS-mobil) presentert


Anbefalte innlegg

hehe...tja, hva sier vi om dette? utradg fra mobile-review:

 

If not considering that dubious advantage called integrated GPS, we can list many rivals. They are the same Motorola's solutions, for instance, Motorola V3x which popularity grows rapidly. The latter model is comparable with the Siemens' product in camera capabilities in usual mode. However the camera of Sony Ericsson W900i is much more interesting and better, like Nokia's ones. In general, there is no shortage in the UMTS segment for the moment, and unfortunately, Siemens SXG75 offers nothing new. Some loyal customers will support sales rate, however it has lost the fight for the market. The model would be relevant in the middle of the year 2005, and now it is not.

 

P.S. The manufacturer refused Motorola E1120, which was a prototype of the SXG75, as it was considered too weak to meet the market demands, and unable to compete with Nokia's models

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt vittig og motsigende det vrøvlet de skriver der. At den ikke tilbyr noe nytt, men samtidig skryter de av GPS-funksjonen. Hvor MYE nytt må en ny mobil ha liksom :)

 

W900 og V3x er jo eksempler på mobiler som ikke tilbyr NOE nytt av funksjoner, det er jo et lite paradoks ;)

 

De er nok bare sjalu fordi VDO-programmet ikke støtter Russland hehe.

Lenke til kommentar
VEL, vi snakker GPS. HP6515 f eks.

5426998[/snapback]

Ah... Da så. ;)

 

De som har fått den på forumet mitt er i allefall kjempefornøyde og samme gjelder dem på telefon-treff.de :)

5427021[/snapback]

Venter til en som ikke er Siemens-fanatiker har slått kloa i den før jeg lytter til dommer... :p

Lenke til kommentar
Tåpelig og inkompetent kommentar.

5431342[/snapback]

Skal du ta det ut her, så kan jeg bare informere om at jeg lagt inn et lite molna-filter i bakhodet, som gjør at jeg ignorerer alt du sier om andre telefoner eller sammenlikninger med Siemens. Inkompetent? Det kan du selv være. Skal vi fortsette dette, så foreslår jeg vi gjør det på PM...

Lenke til kommentar

Litt ved siden av hva tråden handler om....

 

....men....

 

JEG VIL IKKE VENTE MEEEEEEEEER! BUUHUUU!

 

Nå er det TO på kontoret her som har 3G mobiler med video telefoni, en Nokia N70 og den hvite mp3 mobilen til SE....OG JEG VIL OGSÅ LEKE MED 3G! AAARGGH!!

 

*dyp mørk djevel stemme* FÅ DEN MOBILEN TIL NORGE NÅÅÅÅÅÅÅ!

 

*puh*

 

føler meg litt bedre nå....

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...