Gå til innhold

Siemens SXG75 (3G/GPS-mobil) presentert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin telefon, kan minne litt om nokia 6680 som snart kommer ut. Syns telefonene blir ganske like etterhvert :yes:

Litt sant, men høyere oppløsning på skjerm, og gps... Nå er jeg hverken fan av nokia eller siemens, men hvis jeg hadde måttet velge en jeg ville prøvd, så hadde det blitt denne.

 

Den kommer dog mye senere. Spørs hvor lenge jeg holder ut uten å bytte telefon... Kommer mye an på prisene og tjenestetilbudene på UMTS fremover tenker jeg.

 

Edit: jeg glemte at siemensen også har 2Mp kamera...

Endret av bufodill
Lenke til kommentar
Fin telefon, kan minne litt om nokia 6680 som snart kommer ut. Syns telefonene blir ganske like etterhvert :yes:

Rent utseendemessig er jeg helt enig i at likheten er der ja :)

 

Ja og Nei-taster (eller hva men skal kalle det) på siden og kamera lite og helt øverst.

 

Funksjonsmessig er det ganske mye som skiller dem.

Lenke til kommentar

Hallo, det ligger link til spesifikasjonene i første posten ;)

 

3,5mm minijack går fint med en liten adapter. Finnes allerede til SX1 osv.

 

Mest imponert over at de har klart å legge inn en GPS-mottaker i mobilen, og ikke bare A-GPS slik Motorola har. SXG75 er altså ikke avhengig av GSM-nettet for å fungere og man kan bruke GPS gratis :)

Lenke til kommentar
Hallo, det ligger link til spesifikasjonene i første posten ;)

Vet det da. Men det sto ingenting om autofokus, så jeg var bare litt usikker, for produsentene går jo ikke ut og sier i klartekst at noe mangler, selvom jeg er enig i at de nok hadde skrytt av det hvis den hadde det.

 

Og min symbian kommentar var mest et uttrykk for misnøye.

 

Men det 3,5mm adapteret, kan det skaffes i Norge, eller bare i London? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...