Gå til innhold

Siemens SXG75 (3G/GPS-mobil) presentert


Anbefalte innlegg

LOL...mobile-review. liker ikke Siemens nei..

 

utdrag av Motorola V3x.

 

Siemens SXG75 could pretend on this role if it were modern but not a previous generation phone. Direct comparison of these two phones and their functions revealed that the Siemens' product lost even at a higher price. You shouldn't wait for this model, though it tries to play on the same field as Motorola V3x. The V3x will have moderate sales on open non-operator markets, and nevertheless future models based on this phone will be of greater interest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget fornøyd jeg :)

 

Travelt på jobb om dagen.

Tok video av menybruken i helga. Den er 55MB stor...:

http://www.club-siemens.net/reviews/mobile...eo/SXG75_02.mpg

 

Tror det er kun 2 ting som irriterer litt med denne mobilen:

- ikke mulighet for å vise thumbnails av bilder (unntatt i PhotoEditor)

- c-tasten funker ikke som slette-tast i filsystem, telefonbok osv

(håper begge disse blir fikset senere)

 

Skjermen er sjef. Var en som sammenlignet med N90 og sa at SXG75 hadde klart bedre skjerm. Radioen har mye bedre signal enn på min SX1. Kameraet funker utrulig bra. Spill er kjappe og bra (S700-spill funker). Bra, men litt lav lyd i høyttaleren.

 

Video-call har jeg ikke testa da jeg ikke har 3G-SIM.

 

GPS har jeg ikke fått testa da det tydeligvis ikke er dekning der jeg bor (for mye høyhus eller noe... GPS krever mottag av minst 3 satelitter og det skal være 4 satelitter synlig på et hvilket som helst sted på jorda). Håper å finne et åpent sted med dekning en eller annen gang...

Var i allefall en på C-S-forumet som hadde kjørt 30 mil ved bruk av GPS på sin SXG75 og det funka uten problemer.

Lenke til kommentar

Hva med bruk av bluetooth for å synce kalender og kontakter med outlook? Eventuelt bruk av USB kabel for å oppnå det samme?

 

Hvordan er T9 i SMS skriving på den. Funker fint?

 

Hva er S700 spill? Blir java aplikasjoner som er laget for mindre skjermer skalert opp eller kjører de i midten på skjermen med masse sort rundt seg?

 

AKIRA

Lenke til kommentar

AKIRAx24: SMS og synkronisering er ting jeg ikke bruker på mobil.

S700 (SonyE) har samme oppløsning, QVGA.

 

Tjohei: tror du jeg vil vise frem fingrene mine hehe? :)

Menyene er meget kjappe. Sammenlign med de fleste andre mobiler så lurer man på hva som er galt med de andre (spesielt Symbian-mobiler).

Lenke til kommentar

Joda, følger med på de endringene jeg også :D

Men siden de leveringsdatoene de oppgir i webshop'ene er lite å stole på, så håpet jeg at en eller annen her inne med kontakter hos en av importørene hadde noe mer håndfast...

 

 

PS!

Sjekket litt på Prisjakt.nu for å se hva status var i Sverige, og flere webshop'er der har også leveringsdatoer utover i februar :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...